Kalas för Tjejen

Idag blev det inte att sova jätte länge för jag vaknade runt 8 och var ganska klar vaken men kände mig dock inte helt okey. Fast jag gick upp runt 8.30 för att äta lite frukost och sedan gick jag upp och satte mig i mitt rum och bara tog det lugnt, vilket behövs när man inte känner sig 100%. 

Gästerna som skulle komma till Tjejens lilla kalas skulle komma runt 10.15 så jag gick ner runt den tiden och ínge gäster hade kommit men efter en stund kom alla och det blev ett jädra liv haha. Fast det var bara 7 barn totalt om jag inte minns fel och sedan lite föräldrar med. Barnen lekte en hel del och vi åt mat, fikade och hade fiskdamm vilket dem inte har här i England. Så dem visste inte vad de var för något vi höll på med men dem verkade gilla de:) Dem hade även lite skattjakt i deras lilla trädgård som dem har.

När dem flesta hade gett sig av så tog jag mig en promenad kände att jag behövde gå till apoteket och sedan gå ut och få lite frisk luft. Nyste som bara den under hela dagen igår när alla gäster var här vilket kanske inte var så fräscht men jag kunde ju inte göra så mycket? Juste får ju inte glömma bort att vi hade besök av räven idag igen, han låg där och sov så sött på samma plats :)
Fick i alla fall tag på lite hostmedicin och usch vad den smakade men vad bra den var/är!

Sedan så fick jag ett sms av min snälla vän Emelie som frågade om vi skulle ta en kopp kaffe och de tackar man ju inte direkt nej till :D så det fick bli att gå in till kentish town och möta upp henne och dricka lite kaffe och sedan blev det även att äta på subway för vi båda var tvugna att äta men vi visste inte vad, haha. Jag bara gillar alla sådana här grejer man gör liksom träffas helt plötsligt fast man inte skulle ha träffats den dagen, det är vad vänner gör. Fin fin vän jag har skaffat mig här och som alltid kommer finnas kvar :D jaja inte här men i mitt liv,mohaha. Emelie jag vet att du läser detta ;)

Efter min lilla träff med Emelie så blev de att gå hem och lägga sig ner och glo på en film som jag inte ens minns vad den hette? haha bra där. Fast jag vet att jag kollade på batmans begins på kvällen då jag var barnvakt till barnen :) Dock missade jag alla fyrverkerier men jag fick i alla fall se lite ifrån mitt rum så jag dock ju inte direkt :)  Får kolla på alla fyrverkerier på nyår här i London istället vilket kommer bli underbar!!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer
Postat av: Emelie

Klart jag läser det Angelica, ALLTID lika roligt :)

Tack, är väldigt glad att jag har funnit dig med och kommer för ALLTID att ha dig kvar i mitt liv :) <3

2011-11-07 @ 14:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0