Leta presenter!

Vaknar upp på morgonen och var fortfarande dunder trött.. Förstår inte riktigt hur jag kunde vara det efter att ha sovit cirka 10 timmar, kanske är så som dem säger att man har då sovit för mycket?
Hur eller hur så var jag helt slut i kroppen, och jag som tänkte träna? hmm ja det var ju som sagt bara en tanke och lite synd att jag inte gjorde det.!

Fast istället blev det frukost och sedan ta sig in ot Oxford för att kolla efter en julklapp till min lilla syster ( Ronja) där hemma i Sverige och sedan något till bebisen som kommer i morgon här!  Jag hittade julklappen till Ronja men den köper jag någon annan dag, för idag var det meningen att jag skulle köpa något till lilla grabben som tittar ut i vilda världen i morgon :)
Och som turen var så hittade jag lite åt den lilla bebisen. Hittade en gosi filt och en liten nalle, ni får se bild på det i morgon tror jag för jag har inte hunnit tagit bild på det ännu. Så jag ska nog hinna med det innan jag ger bort det =)

Var även inne på lite olika affärer för jag måste allt hitta en julklapp till Emelie.. Har mina tankar om vad jag ska ge men måste fila på min plan lite mera! Och vet du vad Emelie du får inte veta något ;) mohaha vad elak jag är eller hur, men så är det när du sviker mig sedan och så måste jag ju komma på värsta presenten åt dig. Du kommer älska den jag lovar!

Jag var även en sväng förbi scandinavian kitchen för att kolla in vad dem hade att erbjuda och jag måste säga att dem hade allt lite blandade saker. Det bästa var nog att dem faktiskt hade mycket LAKRITS vilket jag blev lite chockad över, men självklart glad =) woho vet vart jag ska gå och köpa mitt lakrits om jag får panik, dock lite dyrt men det är ju helt klart värt det!

När jag stod och väntade på bussen så började det regna och jag kan absolut säga att det var väldigt lite men ändå! Älskar verkligen att åka buss, det är så avkopplande och lugnt! Väl hemma blev det att koppla av lite innan jag skulle ta och börja jobba. Min värdmamma ringer mig på mobilen och hon är längst ner? hmm ja hon visste visserligen inte att jag var hemma men ändå. Hon ville fråga om jag var hemma eller inte och om jag kunde ta barnen lite tidigare än vad hon hade sagt. Så jag fick väl jobba sisådär 2-3 timmar och jag klagar inte! Så vi hann med att laga lite mat, gosa, leka och så får vi ju inte glömma bort badet!

Och när föräldrarna väl kom hem så blev jag ledig igen. Sa att jag skulle gå upp och byta om och gå till gymmet då min värdmamma frågar, har du blivit en tränings narkoman? Jag svarar nej. Men hur eller hur så tog jag mig till gymmet för att träna, väl där så kom det som en chock det var typ fullt med folk! Så jag blev lite sådär feg om jag ville träna eller inte, men jag tog mig mod och tränade.! Frågade även efter lite flera övningar till magen, han jag fick hjälp av var jätte duktig måste jag säga. Dock tror jag inte att jag kommer komma ihåg alla övningar men men det återstår och se när jag väl ska träna nästa gång! Och på tal om annat snacka om att jag har dålig balans det märktes ganska väl i vissa övningar som han visade mig! SÅ totalt blev det ett pass på 1,5 timma och jag blev super glad av att vara där inne. Blev inte någon bastu idag heller, egentligen vet jag inte varför men det blev bara inte så. Skrev även upp mig på ett Zumba pass i morgon mellan 12-13 och hoppas verkligen att det är kul, värt att testa i alla fall och se vad jag tycker.

Sen jag kom hem har nog bara suttit här och ätit en banan och försökt prata med mina bröders mamma men hon försvann helt plötsligt så tror faktiskt hon gick och la sig, så jag får nog prata med henne en annan dag. Fast nu ska jag allt lägga mig ner i sängen och försöka sova och ta mig upp en skaplig tid i morgon!
FÖrstår inte heller hur jag kan skriva såhär långa inlägg nästan varenda gång, händer det verkligen så mycket här i london? hmm ja det måste det väl göra eller så berättar jag väldigt punktligt vad jag gör under mina dagar!
Hur eller hur Sov gott och ha en toppen onsdag i morgon =)

Woho lilla bebisen kommer i morgon och då är det helt plötsligt 3 barn här i huset, mysigt!
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0