Lördag den 26/11 2011

Hmm vad ska vi skriva idag då.
Jo att jag hade ännu en sovmorgon och sov hur skönt som helst denna natt. Vaknade upp runt 8.30 och var klar vaken men ville ändå sova vidare för jag hade tankar på att gå till gymmet men sket i det på grund av att jag skulle ändå hinna med det i morgon.

Så jag tog det allmänt lugnt på morgonen och kollade lite på tv och bara mös innan jag gick ner och åt frukost och sedan gjorde mig i ordning.
För vid 13 så skulle jag möta upp Emelie och en ny tjej som heter Hanna på oxford. Vi skulle gå och shoppa och fika och kolla runt lite, för hon hade aldrig varit där innan. Men jag erkänner själv att det var det dummaste jag har gjort, suck. Inte för att det inte var trevligt men det var så grymt mycket folk, jag hade det i huvudet hela tiden att det skulle vara mycket folk, men inte så mycket!!

Så vi tog oss en fika på starbucks innan vi skulle ta oss in på primark, en lördag? hmm ja det är helt sjukt. Jag kollade på ett par skor som är lite mera åt vinter hållet men när jag väl hade tagit dem och så vidare så såg jag att ena skon var sönder. Jag sa även till en av dem som jobbar där att dem var sönder och frågade om dem hade flera. Han svarar surt nej och att jag var tvungen att köpa dem ändå fast dem var sönder och för samma pris.. Suck vem vill köpa ett par skor som är sönder? inte jag i alla fall så jag frågade när dem får in nya och det får dem nästa vecka och då ska jag ta mig dit och köpa ett par! För dem var riktigt snygga måste jag säga =)
Hur eller hur så var det grymt mycket folk så om det är någon som läser detta så säger jag bara åk inte till primark en lördag! skönt nu har jag fått det sagt med.

Efter jag och Emelie hade sagt hej då till Hanna. Så kom jag på idén att vi skulle gå lite granna och när jag säger lite så blir det alltid lite väl mycket, hmm undra varför? vi gick i alla fall en bra bit. Vi gick ifrån oxford till tottenhamn court road och vidare till Camden town och där beslöt vi oss för att ta och äta lite och det blev på KFC, mums det var gott! Fast kvällen var inte slut där jag skulle ha gått ut och dansat men ingen ville och det var lite strul hit och dit så efter vi hade ätit så beslöt vi oss för att gå på ett varsit håll. Jag tog mig ännu mera motion hem så jag gick alltså hela vägen ifrån oxford hem till min dörr.! Måste säga att jag var impad av mig själv, för det är inte en liten bit vi gick heller =)

Så min kväll spenderade jag framför tv.n med en massa julfilmer som dem visade på tv.n Känner dock ingen julkänsla men jag är van det är ungefär så det brukar vara.! Har inte känt den känslan på några år nu, vilket är jätte tråkigt egentligen men det kommer nog kan jag tänka mig. Tog mig även lite godis och åt och drack ett glas vin, kände väldigt mycket för att mysa och bara ta det lugnt för att det blev som det blev.

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0