Lördagen den 12 november 2011

Och då var det ännu en lördag här i England!
 
Hade bestämt mig för att ta och träna lite innan jag skulle göra något annat denna dag och så blev det.!
Jag var och tränade i 1,5 timma och kände mig sedan som en ny människa och redo för allt som dagen hade att erbjuda.

Men innan jag gick till gymmet så fick jag med mig en ledsen kille till dörren och när jag stängde dörren för jag hade sagt hej då och allt så öppnar han och skriker att jag inte får gå och är jätte ledsen och jag förklarar för honom att jag kommer tillbaka men han ville inte lyssna. Fast till slut så fick hans mamma ta honom så jag kunde gå. Kan bara säga att jag tyckte inte om att gå när han var ledsen men jag visste att jag inte heller kunde vänta, tanke på att jag hade andra planer inför dagen.

Så efter träningen så blev det att åka in och möta upp Emelie och ja jag tog bussen för jag inte hade hunnit annars, så det var bäst så! Det första vi gjorde var ju självklart att äta lite. Sedan drog vi vidare till queensway för att åka lite skridskor inomhus vilket var super duper kul måste jag säga, så var nog där i ungefär 1 timma och det räckte gott och väl. När vi var klara där så gick vi och köpte oss en varsin kopp kaffe, väntade även på att tiden skulle gå så vi kunde åka in för att få några bra platser för att se fyrverkirierna. Väl framme så började jag dividera med en kille och vad tror ni vann han eller jag? självklart jag för han hade ingen rätt att vara så uppkäftig som han var, första engelska person som jag märker är sådan. Hur eller hur så var det viktigast att jag vann våran diskution =D en annan rolig sak var att han frågade vart vi kom ifrån för han tyckte jag var så otrevlig, tycker de mer var han som var de! =P

Efter alla fyrverkirier så var de så mycket folk så vi kunde knappt gå någonstans men jag och Emelie bestämde oss för att vänta en liten stund. När det hade lugnat sig med folk så hoppade jag ner ifrån där vi satt och Emelie vågade knappt haha så jag fick bära ner henne, vilken lycka. Så vi började traska för vi var hungriga men efter några minuter så gav vi upp allt och åkte till en annan station för att äta. Hittade ett jätte bra ställe super god mat och trevligt folk. Vi satt där och kollade på när England mötte spanien i foboll och England vann! Så det var ju väldigt bra men Emelie var inte lika glad, hon ville att spanien skulle vinna den matchen ;)
Efter någon timme så struntade vi allt och åkte hem för vi båda var lite sega och sedan hände det inte all för mycket heller.

Väl hemma blev de en film och sedan sov jag som bäst!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0