Måndag- besök av Pappa!

Hej hoppsan på er!
Nu var det ju allt ett tag sedan jag skrev. Mitt senaste var ju om att jag hade varit på bio men nu ska jag skriva om mina dagar med min pappa och hans fru.

Måndagen började ganska lugnt tycker jag fast ändå inte..
Jobbade lite på morgonen innan jag skulle ta bussen till pappa för att möta upp honom och hans fru för att äta lite lunch och sedan ta oss in mot alla fina turist grejer som finns här i London. Tanke på att det var många år sedan pappa var här så var han väldigt glad över att se allt.
Det bästa var nog när vi var vid picadilly och pappa säger: men såhär kommer jag då inte ihåg detta ställe.! haha jag skrattade faktiskt kan jag erkänna. Tror han inte själv att saker förändras? hmm roligt var det i alla fall :)

Efter alla turist grejer så blev det att ta sig lite middag i närheten av pappas och hans frus hotel och jag måste verkligen säga att deras hotel var super fint och låg bra till. Så vi åt på en indisk resturang, super god mat verkligen och stark var det med! Efter allt detta blev det att gå till hotel rummet och sitta där och prata och ha det allmänt skoj, får ju inte glömma att jag har ju färgat håret hehe. Säger inte vilken färg för det får ni allt se på kort någon annan dag för jag har inte tagit ett enda kort med den nya hårfärgen.

När jag sitter på bussen på väg hem så får jag en jätte konstigt kille bredvid mig nästan. Först frågar han mig om den bussen vi åkte gick till ett ställe och så vidare, men där slutar inte det. Han börjar låta som en hund efter ett tag? undrar alltid varför jag ska få råka ut för alla skumma grejer. Sedan var jag tvungen att säga till han att det var den stationen som han skulle gå av på och då kommer ännu en fråga, går det en buss tillbaka? jag svarade ju självklart på frågan och sa ja, det gör det. Han bara skrattade och gick av bussen.

Hur eller hur så var jag trött och sliten när jag kom hem på kvällen. Men ändå kunde jag inte somna, plus att jag vaknade flera gånger under natten, piss!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0