Not good weather

Morgonen var helt klart som vanligt,lämna barnen på dagis och skolan.

Efter det blev de att gå hem och prata med min kära mor där hemma i Sverige, vilket alltid är uppskattat. Vi pratade om allt mellan himmel och jord som vi alltid gör. Pratade i en timme och snacka om att tiden går så fort när man pratar med någon där hemma :)
Så när vi hade pratat klart fick det bli att lägga sig att vila för jag hade verkligen sovit jätte dåligt. Att vakna till och från på nätterna är verkligen en pina, gillar det verkligen inte :(  så var dundertrött när jag skulle gå upp för att börja jobba men de var bara att ta sig i kragen!
Som sagt så efter samtalet så la jag mig ner i sängen för att vila/sova och somnade i 1,5 vilket var helt underbart för sedan när jag vaknade så kände jag mig väldigt pigg.

Så jag åt lite och sedan var de bara att ta det lite lugnt innan man skulle börja jobba för jag skulle gå och hämta grabben och senare skulle vi hämta tejejn på dagis.

När jag hade jobbat klart på kvällen blev det att gå och träffa min nya tyska kompis för att ta en öl och prata en massa skit, vilket är så roligt. Att sitta på en pub och bara snacka är verkligen underbart sådär i veckan.
Väl hemma igen så blev de att kolla lite på tv för att sedan sova, konstigt nog somnade jag hur fort som helst vilket är så underbart :)

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0