Nya twilight breaking dawn 1

Att vakna tidigt en söndag är aldrig roligt och inte lika roligt när ens kompis (Emelie) sover hela dagen ;)
Fast får skylla mig själv att jag inte låg kvar i sängen lite längre.
Fast hon vaknade till efter några timmar och jag kunde då börja göra mig iordning för att åka in för att möta henne utanför svenska kyrkan. Var där först vilket jag inte trodde att jag skulle vara. Hon kom väl efter 10 min efter mig eller något så jag fick ju inte vänta så länge på henne. Väl inne på marknaden var det lika mycket folk som det var på lördagen nästan men man såg att det var många som gillade marknaden för det var mycket som var utsålt. Fast jag köpte ju det jag ville ha på lördagen =D

Efter marknaden åkte vi in mot Camden, ja kan ni tänka er haha. Där blev det att köpa biljetter till den nya twilight filmen. Men den skulle inte börja förens vid 6 och vi köpte den vid 3 så vi hade lite tid som vi kunde spendera i Camden och det gjorde vi med att dricka kaffe och var inne på HM och juste vi var även inne på select en affär som jag gillar :)
Fick även med oss en annan tjej (Katarina) när vi skulle kolla på film så hon kom in lagom tills vi skulle äta. När vi var klara med maten och allt så var det väl 30 min kvar tills filmen skulle sättas igång och jag kan säga er att det var svårt att hitta bra sitt platser för det var typ fullt över allt men jag hittade tre ganska bra platser faktiskt, dumt att klaga! Det var till och med en tjej som offrade sin plats och flyttade ut sig på kanten för att vi skulle kunna sitta bredvid varandra, riktigt snäll tjej!

Sedan var det hem gång och jag sa hej då väldigt fort för jag hade min kära far i telefon, sorry tjejer att det gick så fort men vi träffas ju snart igen!

Tog väl cirka 20-30 min för mig att gå hem, det finns ett ställe på vägen hem jag nästan alltid gå springer på varje gång jag går där. Kan vara för det är lite getto ställe och ändå är det väldigt nära London? hmm jaja jag klarade ju mig hem även denna gång så jag klarar mig nog några gånger till den vägen, bara man inte går den efter midnatt så tror jag inte att de är någon fara. Väl hemma blev det lite tv tittande och bara mysa i mitt rum med tända ljus och lite godis :)


Klicka på denna för att få den större :)  

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0