Nya Westfield i stratford

Snacka om att morgonen blev inte som jag och min värdmamma hade planerat riktigt.

Började med att barnen inte somnade förens runt 21 igår och dem var över trötta när dem gick och la sig. Hur eller hur så hade min värdmamma sagt till mig att barnen skulle få sova hur länge dem ville på mrogonen. Fast kan redan säga nu att så blev det inte riktigt, grabben vaknade redan runt 6.20 och strax efter det så vaknade tjejen. Så barnen sov inte alls länge vilket skulle resultera till två trötta barn senare när jag skulle hämta upp dem! Det bästa var att de var inte något problem att lämna dem alls :)

Men först innan jag skulle hämta dem så blev det en tripp till den ny westfield i stratford och självklart hade jag med mig någon och det var ju ingen mindre än Emelie som följer med mig på alla mina knäppa äventyr. Jag bara älskar att umgås med den människan hon är verkligen en sådan person som jag vill ha mig nära hela tiden. Vilket dock inte kommer gå men tur datorn finns och skype :D Hon är en sådan person som man kan göra allt med och det menar jag verkligen ALLT med. Så vi var i shoppingcentret i typ 3 timmar och de var verkligen ok, men var dock inte så mycket att ha för min del. Både jag och Emelie trodde att de skulle vara större än vad det var, men ibland kan man allt bli förvånad och de var vi denna gång! Så jag åkte därifrån runt 2 för att jag skulle börja jobba klockan tre eller rättare sagt jag skulle hämta grabben då!

Det var helt okey att hämta grabben han var inte så trött som jag trodde han skulle vara, så det var verkligen en lättnad. När vi väl var hemma så blev de inte mycket gjort mer än att leka för att han inte skulle gå och lägga sig och sova någonstans. Sedan blev det även att göra lite fiskbullar och potatismos tills mamman och tjejen skulle komma hem. Barnen har aldrig ätit de innan och ingen av dem testade det heller vilket jag tycker är väldigt tråkigt, tanke på att de är gott och svenskt. Fast ny mat överhuvud taget är svårt att bjuda på här hemma för barnen säger att dem inte gillar de fast dem inte har smakat de.

Så efter vi hade ätit så gick jag upp och bytte och för att sedan gå vidare mot gymet och tränar lite. Idag fick det bli en träning på 1h 45 min också och sedan blev de att sätta sig i bastun och bara ta de lugnt. Första gången jag sitter i en bastu här för jag har inte vetat vart dem har en och äntligen så hittade jag en, underbart!
Blev sedan att äta lite när jag kom hem och sen dess har jag bara suttit och kollat på tv och snacka med några på datorn men nu tror jag ärligt att jag ska gå och lägga mig så kroppen orkar med ett träningspass i morgon igen förhoppningsvis =) känner mig verkligen motiverad att träna just nu, vet ej varför men de bara känns så himla bra och det hoppas jag håller i sig.

Men tror jag ska börja med en egen kategori med Träning men i sådan fall börjar jag med den nästa vecka eller så funderar jag på att göra en annan blogg där jag bara skriver om träning. Säg vad ni tycker!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0