Onsdag,pappa åker hem,träna,fika och Ledig!

Tror nästan jag fick med allt i rubriken så vet inte om jag behöver skriva så mycket här? hmm jo klart jag ska!
Var för trött för att skriva detta inlägg igår efter jag hade skrivit dem andra plus att jag la mig och kollade på en film direkt efter.

Så dagen började med sov morgon som jag har haft ganska många gånger nu!
Efter min fina sovmorgon så satte jag mig ner och skickade en hel del bilder till min kära vän där hemma i Sverige för jag hade helt glömt bort att skicka dem efter att han hade varit här.! Så det var bara att sitta ner och skicka dem flesta bilderna och jag kan säga att de var många tog dock nästan 1 timme att skicka dem för man kunde typ bara skicka 5-6 st åt gången på mailen...

När det väl var klart så skulle jag gå och träna men det blev så att jag mötte upp en kompis och tog en promenad och åt lunch och när vi väl hade kollat klart i alla affärer och lite annat så blev det att hon gick hem och jag gick till mitt älskade gym!
Denna gång tränade jag i cirka 1,5 timme igen och jag förstår inte en sak, jag är nästan aldrig trött efter ett pass och även maxar jag mig till max men ändå så känns det inte som kroppen vill att jag ska bli starkare.. Hmm mycket konstigt i alla fall men hoppas att det börjar hända något med min mage snart! Fast efter nyår blir det ändring på mat vanorna ganska mycket inge godis och så vidare för de stör min träning ;) Eller jag kan inte äta mitt i veckan i alla fall jag kan göra det på helgen istället i en viss mängd och med måtta!

Efter träningen blév det att gå hem och glo lite och bara ta det lugnt hjälpte till lite med barnen. Dock så kan jag inte göra så mycket för barnen säger bara nej till mig när föräldrarna är i närheten men jag försökte i alla fall hjälpa till. Plus att jag hängde även upp en tvätt som jag kände att jag behövde göra och sedan hände jag även upp deras tvätt innan min.

La mig nog i sängen runt 20.30 tror jag och kollade på en film, snacka om att det var skönt filmen var väl sådär. Ärligt så minns jag inte ens vad den heter men ja det var ju ingen toppen film heller så. När den väl var slut så var jag inte ett dugg trött konstigt nog men jag satte mig här vid datorn en sväng och sedan la jag mig nog inte ner förens runt 23 för då började jag känna mig trött men inte jätte trött men somnade gjorde jag i alla fall.

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0