Rena lyx veckan

(Gårdagen)
Denna vecka känns det ju bara som jag har haft sovmorgon.
Självklart tackar jag inte nej till det =)

så idag blev det att gå upp runt 9.30 och göra sig i ordning för att gå till gymmet. Hade eett sådant sug efter att träna och jag kan säga att det händer nog inte ofta, fast jo för mig har det nog gjort det sedan jag började att träna här i England. Var väldigt länge sedan jag kände denna energi och orken som jag har till träningen just nu. Fast det kan vara för att jag vill uppnå så mycket och då behöver man verkligen ligga i!
Plus att jag tränade inte igår och inte i tisdags för jag inte hade tid för det. Men nu jävlar ska det tränas! i morgon ska det även bli ett träningspass efter jag har jobbat och då går jag till mitt ordinarie gym och tränar och efter det blir det nog lite simning och senare på kvällen träffa lite vänner.

Efter gymmet så blev de att gå hem en liten runda för att sedan gå vidare in mot Camden för att möta upp Emelie som är världens upptagnaste brud på detta ställe,haha eller inte. Det blev i alla fall en kaffe och sedan gå och kolla i en affär och där var våran lilla dejt över för hon var tvungen att vara hemma ganska tidigt på grund av att hennes tjej fyller år idag.
Jag gick inte hem för att hon var tvungen så jag tog mig en promenad i Camden helt själv. Gick in och ut i nästan alla affärer bara för att tiden skulle gå lite fortare.! Det lyckades jag med ganska väl för vid 15.50 var jag på väg tillbaka för att gå och hämta tjejen på dagis men ändå var jag för tidig,hmm.. Fast det gjordet absolut ingenting för jag väntade utanför dagis och sedan gick jag in och hämtade henne.

Jobbade inte alls länge idag vilket alltid är skönt.. Så senare på kvällen skulle jag gå och umgås med en kompis. Gick nog till henne runt 20, hon mötte upp mig och jag gick nog inte hem förens 23. Kvällen spenderade vi med lite vin och mycket skit snack måste verkligen säga att det är fint att ha sånna fina vänner här =)
Så England och au pair livet visar verkligen sina bästa sidor ibland!



Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0