Slapp Slapp och skype

Åh jag älskar måndagar mer än vanligt!
Nej det kanske jag inte gör men vad underbart det är att bara vara och inte ha något att göra.. Visst jag har suttit vid datorn hela dagen men vad gör de om hundra år? hade ju ändå inget annat för mig.

Så jag jobbade morgonen som vanligt men idag hände en liten rolig grej mellan mig och grabben, tänkte ta och berätta den för er =)
Han hade en liten låda som man kan ha med sig till skolan och har sitt lilla snack där i. Han ville ha den med sig men jag sa okey du kan få ha den med dig och då kan vi ju lägga din lilla "Ella" i den, vilket är typ mosat frukt ska ta kort på de någon dag. Men hur eller hur så var de så att jag hade stoppat i en ellas,russin och sedan hans två bilar som jag sa att han kunde ha om han lät grejerna vara i.. Halvvägs till dagis så pratar vi om något och
jag säger: vad bra att du hittade den där lilla väskan så du kunde ha din ella,dina russin och dina bilar i den.
Han säger: jag har ingen ella med mig.
Jag: va, men vi stoppade ju i den?
Han: ja men jag ville inte ha den i denna väska.
Jag: öppnar denna lilla väska och kollar och nej där låg ingen ella, suck. haha men det var då inget jag kunde göra åt så de var bara att gå till dagis och sedan åka till skolan utan något snacks.

Under denna tid så var han verkligen inte glad, på grund av att jag tog en av bilarna för han kunde bara ha båda ifall han hade ellan och russinen i lådan och det hade han inte. Så är reglerna, jag kan inte ändra på dem bara sådär!

När jag väl var hemma igen så satt jag och väntade på att jag kunde prata med min älsta syster Nathalie på Skype. Vi pratade väl sådär 40 min eller något tror jag men det var så kul att prata med henne för de var en evighet sedan känns de som. Annars hade jag nog bara suttit vid datorn och kolla lite och spelat betapet och funderat över hur jag vill ha min blogg, vet inte om jag vill ändra om den eller inte.. Har även duschat idag för den som vill veta. Har även haft funderingar på om jag ska öppna en tränings blogg oxå tanke på att jag tränar ganska mycket nu när jag bor här, eller rättare sagt jag kommer för efter andra dagen jag hade tränat blev jag sjuk, suck! Ren otur tycker jag.

Jobbat med barnen men inget speciellt har hänt, vi har lekt och lagat mat och sedan kom pappan hem och då tog han dem. Så sen dess har jag nog bara suttit på mitt rum och kollat på tv och myst med mina tända ljus som jag köpte på ikea igår när vi var där :)
Älskar att ha ljus tända när de är höst man får en sådan mys känsla då :)

Ska ta mig i kragen och lägga upp lite bilder här och de ska hända nu i veckan bara så ni vet.!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0