Söndag den 13 november 2011

Denna dag var bara så bra.
Det är verkligen toppen att inte vakna upp med väckar klocka, det finns inget bättre ibland.
Så jag sov nog till 11 eller något sådan, dock vaknade jag flera gånger första gången var nog vid 6 på morgonen och sedan till och från hela tiden. Fast jag hade inte heller något direkt planerat under dagen förutom att jag skulle träffa två av mina Finska kompisar Anna och Mari och sedan min kära vän Emelie. Vet inte varför men Emelie följer med på allt jag gör fast de skulle kännas konstigt om hon inte följde med heller. Så denna dag spenderade vi i Camden, är ni förvånade? nej trodde väl inte de.
Blev en fika på starbucks och en koll på marknaden, som man alltid gör när man är där. Dock har man sett allt men ändå så går man där om och om igen, vilket jag tycker låter väldigt skumt men antar att man bara gör de.

Blev även ingen träning för min del idag men det blev mycket slappande istället och mycket mys men mig själv. Uppskattar verkligen när jag säger att jag myser med mig själv, för vem gör det egentligen och vad innebär de?
För mig innebär det att man myser ner sig och bara tar hand om sig själv för ett tag.
Så jag satt vid datorn och bara mös och fixade lite kort och tv:n var även på. Annars hände det inte alls mycket mer än att jag var seg.

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0