Ta vara på tiden, den går för fort.!

Ännu en sovmorgon kan verkligen bara njuta av morgonen vilket känns så fruktansvärt toppen. Tanke på att det är inte varje vecka man får det så himla bra :)
Fast ändå hade jag min väckar klocka på 9 för att jag skulle prata med min kära mor och sedan duscha och göra mig i ordning för att åka in och träffa min kär vän som jag inte har sett på två veckor för att båda har varit upptagna..

Man märker verkligen hur mycket man måste ta vara på tiden med den man tycker om. Kändes som att det var en evighet sedan jag träffade Emelie men det var ju bara 2 veckor sedan. Så det är helt sjukt vad jag kommer sakna henne nu när de bara är ca 2 månader kvar till hon åker hem till sverige men som turen är så kommer hon och hälsar på nästa år :)
Så idag var vi vid London bridge och kollade läget och bara mös i det fina vädret. Sol och lite blåsigt och sedan åt vi även lite glass i det fina höst vädret. Ärligt så var det en liten konstig känsla att äta isglass 1 november, haha. Självklart var det mums mums men kallt.

När jag skulle hämta hem grabben så kom jag för sent fattar inte alls hur jag kunde komma 5 min sent men jag kom i alla fall och ibland har man väl sådana dagar antar jag, suck det är aldrig kul kan jag lova men de ska då inte hända igen! Först var grabbeninte trött men självklart så blir han alltid tröt efter vi har hämtat hem tjejen ifrån skolan eller ja rättare sagt på vägen dit!
Väl hemma lektes det för fullt och så åt vi mat och tog ett bad och självklart tills sist så la jag dem i sängen. Det var lite roligt för jag läste och barnen somnade i min famn, väldigt mysigt :)

Så nu sitter jag och kollar på ett pogram på tv.n men snart ska jag allt sova för jag ska ställa klockan på 6 för att börja jobba runt 6.30. sedan lämna barnen i skolan och där var min dag slut ungefär haha :P
Men vi ska även fira tjejen som fyller år i morgon, så ska försöka hitta någon present till henne :)

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0