Träning och jobb!

Det är bara för lyxigt att ha sovmorgon varje dag.. Börjar tröttna på det lite, konstigt nog. För när man väl får sovmorgon så ska man inte klaga och det göra jag inte heller men jag erkänner bara att det börjar bli jobbigt.! Vill kunna jobba och inte vakna vid 8 och inse att jag kan sova vidare.

Så idag gick jag upp vid 10 och bara tog det lugnt. Runt 12 så gick jag och mötte en kompis så tog vi en promenad. Vi stannade även och åt lite mat vilket var jätte trevligt! efter det blev det ännu mera promenad innan hon var tvungen att åka hem och jag tog mig till gymmet för att träna lite.
Var inne på gymmet i cirka 1,10 min och jag kände mig verkligen i form. Men efter träningen blev det att gå hem och lämna väskan och allt och bege sig mot grabbens skola för att hämta upp honom.

Väl vid skolan så hämtade jag upp en trött och glad kille. Det jobbigaste var nog när han stack åt andra hållet och jag fick mig en liten spring tur ner för att stoppa honom! En icke glad Angelica fick tag i honom på scootern till slut, men det var inte alls kul.!
När jag väl fick tag i honom så skrattade han bara och sa till mig att det där var roligt. Klart det var kul när jag fick springa och han blev stannad men hoppas verkligen inte det händer igen.
Hemma på våran gata så mötte vi våran svenska granne som bor någon dörr i mellan oss bara. Stog väl där och pratade ett tag och sedan så gick vi hem för att lämna av alla grejer och sedan hämta hem lilla tjejen från dagis.

Så jag tog båda barnen hem och lagade lite mat som blev fiskpinnar och coscos, som vi inte har ätit på ett tag. Fast jag gjorde lite kött och sås och potatis till mig, mums vad gott det var ska jag säga er!
Det blev även att leka och busa, ringa till min lilla syster, mamma och styvpappa där hemma i Sverige.! Mina värdbarn tycker verkligen om att prata med min familj där hemma i Sverige. Efter samtalet blev det att bada dem båda och sedan lägga dem, grabben somnade nästan när jag hade läst klart boken för honom.

När båda sov så tog jag mig en titt på tv och datorn fick även följa med för att undehålla mig ännu mera för det är inte alltid något bra på tv. Men jag slutade nog runt 22 tror jag och då gick jag upp och la mig i sängen men kunde inte somna men efter ett tag gick det hur bra som helst!
Såhär får man upp så fort man är klar på spring bandet men denna gång gick jag och sprang så jag varierade lite granna :)



Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0