Vad ska du göra idag?

Helt vanlig morgon dock med lite regn men jag ska inte säga något för vi har inte haft så mycket regn sen jag flyttade hit.

Men när vi satt på bussen så säger grabben till mig.
Grabben: vad ska du göra idag?
Jag: jag ska hem och städa och sedan träna, vad ska du göra?
Grabben: leeeeka!
Jag: okey med vem då?
Grabben: med dig

Haha så go han är, för han kan ju inte leka med mig när han ska till skolan, men de förstod han sedan. När vi väl kom till skolan så var han så glad så han gick in i klassrummet och började springa runt där inne men efter någon minut så sa fröken till att han inte skulle springa =)
Gick därifrån och inga sura miner, tur!

Hemma så blev det att städa upp lite för att jag vill inte att de ska se ut som bara den när städerskan ska komma för hennes uppgift är inte att städa upp barnen saker. Sedan fick de bli datorn, för jag hade tänkt att prata med min syster men jag skrev lite sent vilken tid så jag fick helt klart skylla mig själv!
Men i morgon så ska jag prata med henne är det tänkt i alla fall så hoppas att de blir så!
Kände mig verkligen inte så glad och pigg idag så jag gav mig även bort till gymmet för att tänka på lite annat och försöka må lite bättre. Efter 1 h 10min kände jag mig pigg och glad igen. Det blev även en sväng in i bastun vilket var enormt skönt, älskar verkligen att basta när man vet att man har tid till det.

Så var det dax att gå och hämta grabben i skolan! På vägen hem idag så sa jag saker på Engelska och sedan sa jag att han skulle säga det på Svenska och jag måste säga att jag var riktigt nöjd över honom för han kunde nästan säga allt på Svenska :)  Vi var nog bara hemma en timme själva för sedan kom hans föräldrar och tjejen hem. Så jag slutade väldigt tidigt idag men sånt uppskattas alltid.
Nu ikväll har jag nog spenderat väldigt mycket tid här på min blogg för att försöka skriva ner vad som har hänt och inte har hänt plus att jag laddade upp en massa bilder. Det där med att ladda upp bilder tar sin lilla tid måste jag säga fast det är väldigt kul när man väl har gjort det och kan dela med sig det till andra där ute i världen!

Men nu ska jag nog krypa ner i min sköna säng och läsa lite eller kolla på tv, jag får helt enkelt se vad jag känner för.! i morgon blir det en tidig morgon igen och en vilo dag ifrån gymmet för nu har jag tränat så många dagar irad!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0