Zumba, nya bebisen :)

Börjar bli lite segt att berätta för er att jag har haft sovmorgon idag igen!
Och ni blir ju inte direkt förvånade heller, eller det vet jag ju inte? men kan inte tänka mig det.

Så idag sov jag väl till halv tio tror jag, eller vad det nu var minns knappt själv när jag gick upp. Hur eller hur så blev det frukost och ta det lugnt. Och helt plötsligt så ringer det på dörren, vilket jag blev lite rädd över haha. Men det var tydligen någon som skulle komma och hämta något som hon hade köpt när hon och min värdmamma var på ikea. Så när hon hade varit här så gick jag upp och började fundera på om jag skulle ta och gå upp till posten eller inte? Började även packa min väska för jag skulle gå och träna senare.

Det slutade med att det inte blev någon posten men det blev att fördriva tiden vid datorn istället och prata med en kompis. Men runt 11.10 gick jag ner för då hade min värdmamma kommit hem. Satte mig ner för att prata med henne lite granna angående denna dag och hur allt skulle bli dem närmaste dagarna.  Och sedan fick jag även lite pengar för det är slutet av månaden och jag ska fylla på min mobil med pengar,Sådär nu har jag det sagt.
Så jag gick nog hemmifrån runt 11.30 för att gå till mitt Zumba pass som jag skulle testa på idag. Det är ju rena skämtet att jag skulle gå dit bara. Aja mellan 12-13 var jag allt där och spenderade min tid på ett Zumba pass som var väldigt kul men jag kände mig som en sprattel gubbe. Det där med tankt känsla är nog inte min grej eller så var inte Zumba min grej? ja det är väl vilket som haha. Men jag tyckte allt det var spennande att vara där och svettigt blev det med. Då undrar ni om jag kommer gå dit en gång till? ja faktiskt för att se om det är något eller inte! Men tyckte inte Zumba passet var tillräckligt så jag gick ner till gymmet i 30 min och tränade lite och blev mest magen idag.

När jag kommer ut ifrån gymmet så är det helt plötsligt mycket mörkare och ser ut som att det ska börja regna..Men det blev att gå hem en snabbis innan jag skulle gå och hämta hem grabben. Under hela promenaden till grabbens skola så hoppades jag verkligen på att det inte skulle börja regna vilket det inte gjorde heller. Fast dock började det göra det när vi skulle gå ut ifrån skolan, suck.. Jag blev då fundersam hur länge det skulle håll i sig, men som turen var så kunde vi gå hem i det underliga vädret som var. Blev en liten snabb runda hem innan vi skulle hämta hem tjejen ifrån dagis!
Ikvällen har jag spenderat med barnen. Vi har lagat mat, lekt,kollat på tv, badat och sedan så har vi läst bok! Oj vad mycket man hinner på en kväll när man har dem! Plus nu ligger dem och sover sött!
Fick även en bild för ett tag sedan att lilla bebisen har tittat ut så nu är det 3 barn i huset.
I morgon blir det att börja tidigt så jag ska nog gå och sova nu är det tänkt så jag kommer upp i morgon för klockan står på 6 och då måste jag upp så är det! men sedan jobbar jag ju bara till nio då jag har lämnat tjejen på dagis och killen på skolan!

Så natti natti på er där ute! i morgon är en ny dag med nya utmaningar och roligheter =)

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0