06.00 tidig morgon.

Även denna dag stod klockan på 6 för att vara nere vid 6.30.
Var dock klar vaken när klockan ringde vid 6 vilket är väldigt konstigt.
Denna morgon så var barnen i mamma och pappas rum så det blev inga tårar idag för dem hade redan gått när jag gick upp, vilket var väldigt smidigt. Hoppas det blir så smidigt i morgon med, dock tror jag inte de.
Idag skulle även killen vara tidigare i skolan eller man skulle försöka för att han skulle ta skolkort typ. Fast vi gick ungefär samma tid hemmifrån som vanligt, men ändå så kom vi så tidigt till skolan så att vi fick vänta på att dem skulle öppna dörrarna. Vilket som även var konstigt att bussen var i tid, vilket den sällan är. Jag blir väldigt glad när jag inser att bussen kommer i tid.!
Efter jag hade lämnat killen på skolan så blev det att gå hem och hmm, ja vad har jag gjort idag? juste jo först så pratade jag med min mamma och min syster Jackie och sedan efter någon timme så pratade jag med min syster Nathalie. Tycker verkligen att det är kul att prata med min älskade familj där hemma i Sverige, va lugna jag saknar er men vi är starka tillsammans!
Hämtade hem grabben och var så glad över dagen, han verkar verkligen ha det bra i skolan med alla sina nya kompisar och lärare. Vi tog oss en promenad hem idag och när vi kom hem blev det att fixa med maten så den var klar nästan på en gång när vi hade hämtat lill tjejen. När jag hämtade tjejen så var hon lika pigg och glad som vanligt men grabben börjde jag märka på att han var väldigt trött. När barnen är trött är det ibland jobbigt att underhålla dem för dem behöver underhållning hela tiden! Fast det fixar ju jag ;)

Resten av dagen spenderade jag framför tv.n och så gjorde jag min egna pizza till lunch ifrån grunden, kände att jag ville göra de plus att jag har städat kylskåpet för det ska komma varor nu ikväll, vet ej exakt mellan vilken tid, men dem är alltid försenade så jag kommer nog få stanna uppe ett bra tag. För snäll som jag var så erbjöd jag mig själv till att sitta uppe denna gång för jag ändå inte var så trött och kunde lika väl sitta här nere och kolla på tv, för de hade jag gjort i mitt rum i alla fall.  Så här sitter jag och kollar på tv och skriver i min blogg. Har verkligen försökt att vara duktig på att skriva, men måste vara ärlig om man inte skriver varje dag så kommer man efter och det är lite mycket att skriva om ibland, och sedan blir det även mera än vad man hade tänkt sig skriva om.

Så här sitter jag och väntar på att alla mat varorna ska komma så jag kan lägga allt där det ska vara och sedan sova för i morgon är det ännu en tidig morgon. Föräldrarna jobbar verkligen jätte mycket här jämnfört med vad dem gör där hemma i Sverige.  Så klockan står på 6 i morgon bitti igen!

Så här kommer en bild på min fin fina pizza som jag hade gjort.



Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0