2011-10-05

Sovmorgon är ju bara för bäst! men inte lika kul när man vaknar tidigt och kan inte somna om. Så var bara att kliva upp.

Dagen har varit väldigt lugn, harr tagit mig en promenad och sedan gjort lite sysslor här hemma och sen var de ungefär bara att gå och hämta grabben. Han var verkligen trött idag så han somnade till lite i bussen, om man kämpar emot blir de bara värre. Väl hemma ville han leka med bilar och jag funderade på vad vi skulle äta, vilket blev pannkakor idag. haha ja pannkakor med ost och sylt i! Hade ju aldrig ätit de om jag hade varit "hemma" men här gör jag det absolut.
Att hämta tjejen är ju då alltid lika kul! Efter att ha hämtat henne så blev de att gå till cykel affären för att få lite mera luft i vagnens hjul på grund av att den var verkligen super jobbig att dra dem båda i när de knappt var någon luft i, haha. Fast det blev så mycket mycket bättre efter jag hade varit där :)

Väl hemma blev de att göra lite mat och dem fick kolla på tv, vilket var de lättaste för stunden för båda var trötta. Blev även ett sent bad idag, för när barnen var i badet kom föräldrarna hem och ingen av oss märkte de. Vilket var lite kul faktiskt för helt plötsligt så hör jag dem springa upp från trappan, haha.

Sen jag slutade så har jag kollat på tv och fixat lite med alla mina bilder jag har. Snart blir de nog sängen för jag orkar inte sitta här mera!

Juste vill även visa att jag har ändå inte köpt så mycket under tiden jag har varit här men här kommer en bild på vad jag har köpt :)



Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0