2011-10-07 Fredag

Fredagen!

Sovmorgon, har nog haft de lite väl bra denna vecka.
Började i alla fall att jobba vid 12 för att laga lite mat och runt 12.20 kom mamman och barnen hem och jag tog dem och hon åkte till jobbet för några timmar. Så barnen och jag åt och sedan fick de bli att gå ut till parken i någon timma för att gå hem sen och leka inne, blåste en hel del i fredags dock.
Pappan i huset kom hem runt halv 6-6 så jag slutade ju ganska skapligt tycker jag. Så jag satte mig i mitt rum och kollade på tv lite och sen gick jag till affären och gick även en lite längre strecka för att röra på mig :)

Senare på kvällen skulle jag och min vän Emelie gå ut så vi möttes runt nio i Camden. Vi gick till en liten affär och köpte lite dricka och chips. Vi bestämde oss för att sätta oss vid kanalen och bara mysa, dock blåste det lite väl mycket och jag blev ju inte frisk efter det kan jag ju säga, haha. Fast vi hade det väldigt kul och mysigt. Det var så att de var flera som frågade om vi ville köpa knark och så vidare, men nej tack! Var även många som frågade varför vi satt där och vart vi kom ifrån, ena killen sa såhär när vi berättade att vi var svenskar : Men svenska tjejer är ju blondiner? och Emelies kommentar var: ja och så brukar dem ha stora bröst och blåa ögon också eller? haha och snubben sa då: jaa det är ju så ni svenskar ser ut så jag tror inte på er och så sa han även, men jag gillar även brunetter, haha.
Så säger nästan alla här i England, konstigt nog. Fast vet ni vad, alla är ju inte blondiner ;)

Kvällen var toppen som alla andra dagar och kvällar jag är med den knas bruden!
Hoppas ni med hade en bra fredag :)

Skriver om lördagen och söndagen i morgon!
Over and Out!
Från bruden i London
//  Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0