2011-10-08 Lördag

Lördagen var grymt seg men jag fick till slut upp min kära vän Emelie som var hemma hos sig men hon vaknade ju aldrig så vi kunde aldrig göra något av dagen, haha. Men till slut runt 12-13 fick jag tag på henne, men runt tre så bestämde vi oss äntligen för att mötas.
 Som alla andra gånger så är de jag som bestämmer vart vi ska :D alltid lika kul, så denna gången åkte vi till Brick lane för att kolla lite och där blev det även att äta lite mat. Det fick bli bufé på en chines,indisk och bangladesh resturan, mums det var verkligen underbart gott. Men Emelie tyckte det var lite för starkt för hennes smak, men jag satt där med den starka maten och bara njöt :)

Efter det så beslöt vi oss för att åka och kolla på den nya Johnny english reborn filmen i Camden. Han Mr Bean är ju bara för underbar, förstår inte hur han gör det men han är bara för bra. Filmen var i alla fall hur bra som helst, han vet ju hur han gör sig rolig.

När filmen var slut så var det dax att åka hem för jag orkade inte så mycket mera, så blev en väldigt slapp lördag men det kan faktiskt behövas ibland :)



Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0