2011-10-09 Söndag

Söndagar är mer än en slapp dag!

Denna söndag spenderade jag ännu en gång med Emelie.
Vi bestämde oss för att åka in och kolla på Musikalen Thriller Live med Michael Jackson.
Innan vi gick på musikalen så fikade vi och satt vid Piccadilly Circus och så var vi även inne i lite butiker och jag köpte mig en väska eller rättare sagt en ryggsäck. Har letat ett bra tag efter en och äntligen hittade jag en som jag gillade, blev en svart puma väska.
Det var min första musikal jag gick på men jag måste säga att jag blev inte alls besviken! Kändes som att man var på en konsär. Musikalen var i 2 timmar och dem hade en paus mitt i allt på en kvar, vilket var väldigt skönt. Dock var jag lite besviken på att dem körde bara dem nyaste låtarna och dem poppuläraste efter pausen. Tycker allt dem kunde ha blandat lite.! Fast i hel het var det verkligen hur kul som helst att se musikalen. Det var duktiga på att dansa och sjunga, nästan så man tappade hakan, haha.

Efter musikalen blev de att leta efter något att äta, vilket slutade med att vi tog ett ställe där dem sålde nudlar och tillbehör till. Så vi tog med oss det och gick och satte oss på en mur, i närheten av värsta bög gatan eller något sånt, haha. Jag höll i alla fall på att skratta ett tag för de var bara sådana som gick förbi oss!
Sedan bar det hem med bussen och bara slappa och ta det lugnt efter en toppen helg :)

   


Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0