2011-10-17 Måndag

Måndagar är lite små sega vet ej varför men dem är inte som alla andra dagar.

Denna månad gick allt super med barnen.
Efter jag hade lämnat dem båda två så gick jag hem för att ta mig en dusch och sedan ut och gå och försöka hitta ett gym som jag vill börja träna på!
Men måste verkligen säga er att det är inte det lättaste att hitta ett som man vill ha!
Så jag kunde då inte bestämma mig, så jag valde att försöka leta vidare efter ett.

Hämta grabben var verkligen ingen hitt idag :(
Först var han glad och sedan var han jätte ledsen för tydligen gjorde det ont över allt plus att han var extremt trött för han hade vaknat jätte tidigt på morgonen typ 5.30 och somnade inte förens halv nio på kvällen dagen innan.. Så jag hade de lite svårt att få honom glad igen men min värdmamma ringde och pratade med honom och sedan ordnade det sig, som tur var. Men känns inte alls kul när han är ledsen, men de var ändå bättre att gå hem än att åka bussen för om vi går hem så kan jag hålla honom vaken och de kan jag dock inte göra på bussen lika lätt.! Så när jag vet att han är trött så tar jag och går hem även om det är fint väder.
Hemm blev det att leka med alla leksaker och vänta på att hans mamma och lilla syster skulle komma hem, för hon hade lovat att komma hem tidigare för att hon visste att han var jätte trött..
Så på kvällen sedan när min värdmamma skulle lägga barnen så somnade han väldigt fort tydligen så han var extremt trött, vilket vi båda märkte för när han är trött så retar han sin lilla syster!

Jag var helt slut fast jag inte hade jobbat så värst mycket men så är alltid måndagar då det är första dagen på veckan. Men det går alltid bättre efter tisdagen :) Jag somnade väldigt tidigt typ tio dock vaknade jag mitt i natten av att det regnade eller rättare sagt vräkte ner! Så de tog mig en stund att somna om men tur var så visste jag att jag kunde sova längre på morgonen för jag fick sovmorgon!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0