2011-10-21 fredag

Oj vad jag missar att skriva hela tiden känns de som..

Men fredagen hade jag inget jobb men ändå var jag vaken tidigt för jag skulle nämligen åka och träffa Louise och Sofie på oxford circus och sedan skulle vi ta bussen till nothing hill och gå där lite.
Handlade lite inne på primark när vi ändå var där men de var inte mycket men lite grann :)

Så jag var nog inte hemma förens vid fyra på kvällen kanske, men jag var helt slut i mina ben kan jag säga. på kvällen så gjorde jag inte mer än bara mös här hemma för jag kände för att inte göra något vettigt. Så jag satt uppe på mitt rum och kolla på tv, lite film och serier.  La mig oxå väldigt tidigt, ungefär 22 på en fredag vilket jag inte brukar.

Så ja det var min fredag de, inte så spännande men men :P

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0