2011-10-22 lugn lördag

Dagen börjdae med att jag låg så länge jag bara kunde i sängen för att sedan kliva upp utan några behov. Eller jo jag hade ju ett!
Jag skulle passa barnen vid 12 till typ 4 eller 5. Vilket blev 5 men jag hade inge brottom någonstans så dem kunde komma när dem ville sa jag.
Så jag åt lunch med barnen och kollade lite på emil för lill tjejen skulle sova och sedan byggde jag lego med grabben för han hade fått ett nytt lego, med många små detaljer så det var små pillrigt men de funkade!
Så medans tjejen sov så satt han och jag och byggde lite olika grejer de kommer bild på de någon dag.
Vi lekte även uppe i barnens rum och fikade hann vi oxå med.

När föräldrarna kom hem så hade barnen gått och gömnt sig för dem ville de, så jag sa till mina värdföräldrar att jag inte visste var dem var och då hörde man dem från tjejens rum :) Så underbart söta måste jag säga :)

Så jag gjorde mig iordning och sedan stack jag in mot Leicester square för att möta upp Jasmine och äta lite. Blev inte så jätte länge men den stunden jag träffade henne så var det jätte mysigt :) Så efter det så stack jag hem så jag var nog hemma runt 22 och somnade väl inte förens vid tolv för jag var verkligen inte trött.
Min värdpappa var till och med vaken när jag kom hem medans alla andra sov i huset, känns alltid lika konstigt att de nästan aldrig är någon vaken efter klockan 21 eller ja man ser ingen efter den tiden ungefär.

I morgon ska jag se bruno mars kan knappt fatta de :D

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0