2011-10-23 Söndag - Bruno Mars

Dagen då jag skulle få se bruno mars och få träffa min vän Matilda från sverige, men jaa hur var dagen egentligen?

Dagen började med en bra sovmorgon och en bra och lugn frukost med barnen och föräldrarna. Sedan så var jag helt själv i huset för några timmar för att jag skulle inte åka in till oxfoord förens vid 12-13 för jag visste att matilda skulle vara inne runt 14 men dock så var hennes flygplan försenat så hon var inte på sitt hotel förens typ 17 vilket vart lite sent för mig.

Jag hade en bra dag för mig själv inne på oxfoord för jag hade ingen att bry mig om förutom mig själv, vilket var jätte mysigt :) Gick även där och drömde mig bort ibland och fick även tankar på att London inte är alls samma sak som stcokholm, för jag tycker inte att folk stressar lika mycket som dem gör hemma i sverige. Vilket ni kanske tycker låter jätte konstigt? men ärligt jag säger bara sanningen jag tycker inte alls att de är lika mycket stress här, så ja det är i alla fall vad jag tycker.

Så runt 17.30 valde jag att åka till Brixton där Bruno Mars skulle spela. Väl framme där så var de så att jag hamnade tydligen i en helt fel kö, haha så himla typiskt men hur eller hur så var de så att jag hamnade ju rätt till slut för att han som stod bakom mig sa att de inte var rätt kö jag stod i :P 
Så jag gick längre fram i kön och frågade vart jag skulle för jag hade biljett och allt och sedan hamnade jag i en jäkligt lång kö så jag trodde att jag skulle dö, så där står jag i kön och jag kan säga er att jag stod nästan i 40-50 min för att komma in i arenan! Så snacka om att de tog sin lilla tid för jag var där vid 18.20 och dörrarna skulle inte öppnas förens vid 19.00.!

Väl där inne så kan jag säga att jag trodde att de skulle vara bättre men jag var hel nöjd med stället. Så jag gick på toa för jag var verkligen tvungen, haha och sedan letade jag upp en plats där jag tyckte att jag kunde stå under spelningen.
Hans spelning var ju bara så underbar, kunde knappt fatta att jag var där. Men jag kan även säga att de är nog det bästa jag har gjort förutom att flytta hit till london! Han var så mycket bättre Live än på cd skiva, så den som gillar honom i vanligt fall bara älskar honom live =D Det var nästan de jag gjorde i alla fall, kan inte mer än säga att jag älskade hans spelning och han var en charmig kille! skulle ju inte tacka nej till att gå en gång till om något år för att se om han har utvecklats lite eller inte.  Fast min biljett var mer värd än vad jag hade tänkt mig också.

Tyvärr kommer ni inte få se några bilder idag för de får ni göra någon annan dag känner bara inte för att dela med mig av dem just nu. Men jag lovar ni ska få se lite bilder någon annan dag =D

När jag skulle åka hem så var jag så trött så jag orkade knappt tänka på när jag skulle bli tvungen att gå upp på måndag morgonen, visste dock att jag var tvungen att gå upp tidigt men inte hur tidigt. Tanke på att jag var hemma runt tolv så kunde jag inte somna förens halv ett kanske och jag var riktigt trött och mina fötter gjorde ont. Jag hade en underbar dag i alla fall och den slutade toppen :)

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0