2,5 timma

Som dem andra dagarna så var klockan även sälld på 6 idag. Kände dock inte alls för att gå upp i morse ville bara ligga kvar i sängen och gosa! Men NEJ det kunde jag då inte göra!

När jag väl hade lämnat barnen så blev de att gå en runda, hade först tänkt gå till en park och sätta mig där men sen insåg jag att vädret inte var det bästa så jag struntade i det och gick lite var som typ. Hade absolut inga planer alls på var jag skulle men jag ville gå så det var bara att röra på fötterna. Till slut så hittade jag till Camden och där blev det att gå in på Morrison och kolla lite, fick även tag i mitt älskade vitlöksbröd som jag har letat och längtat. Så idag fick jag äntligen äta lite vitlöksbröd och det blev till lunch då ingen annan var hemma :)
Efter jag hade ätit lunch så gick jag upp på mitt rum och kollade på tv, råkade visst somna så jag sov i cirka 2 timmar. Snacka om att kroppen märker av när man går upp tidigt och när man är ute och går så mycket.
När jag skulle gå och hämta grabben på skolan så kändes det verkligen som en evighet dit, för det kändes som att det var stenar i mina skor suck.. Jag valde även att jag och grabben skulle gå hem även idag för de var fint väder men han sa att han var trött och ändå klarade han hela vägen hem. Barn är verkligen bra roliga ibland :)

Lagat mat, badat och lekt med barnen och nu är jag jätte trött efter att ha pratat med min syster och mor på skype. Jag kommer helt klart att somna fort ikväll så jag är utvilad i morgon då jag ska träffa två tjejer i Camden. Så god natt och sov gott på er där ute i världen!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0