Fin besök!

Fredag

Fick bli att jobba till klockan 12.30. Barnen och jag var både inne och ute under denna tid och vi hann fika och äta precis innan "mamman" kom hem ifrån jobbet.

När hon väl kom hem blev de att göra mig i ordning för att åka och möta upp min vän Linus på Golders Green som kom för att hälsa på mig under helgen. Vi åkte hem till mig för att lämna av hans grejer och så skulle han få träffa min värdfamilj och se hur jag bodde. Grabben här hemma blev helt till sig när Linus och jag kom hem för då var han på värsta bus humöret och lyssnade inte på någon, inte ens hans mamma så då kan ni förstå hur han var.
Efter vi hade varit hemma ett tag så beslöt jag att vi skulle gå till Camden så han fick se vart jag brukar hålla hus. Vi gick där en stund och sedan tog vi oss något att dricka på en av alla pubar som finns där. Så satt vi och pratade om min tid här i England och hur det är hemma i sverige. Kändes väldigt skönt att ha honom här för man kunde få umgås med en person som känner en ifrån förr.
När vi väl hade kollat in läget i Camden så drog vi hem igen för att göra oss iordning för att åka och äta på Pizza hut på kvällen och sedan blev det att åka in till Camden igen, haha för vi skulle dricka och möta Nadja där. Innan vi träffade henne så stod jag och Linus vid kanalen och drack lite för det är typ det bästa stället att stå och dricka på. Visst inte världens tryggaste ställe men bara man inte är själv så är de ingen fara. När klockan var runt 21.00 så gick vi upp till puben där vi skulle träffa Najda.

Vi var nog med om världens sjukaste grej när vi skulle gå in på den baren/puben där vi mötte Nadja, det var så att Linus kom inte in för att han hade sin keps på sig så han hade ett val att ta av sig den eller så får han inte gå in, vilket var helt sjukt! Så vi fick vidare till Lock 17 och där kom vi in utan problem men senare på kvällen kommer en vakt fram till honom och säger att han inte får ha kepsen på sig och jag frågar varför och jag får en förklaring som lyder såhär : det är för kamrorna ska kunna se hans ansikte.. Blev lite sur där faktiskt och linus med fast vi kunde ju inte göra så mycket men vakten sa att han kunde ha kepsen åt fel håll men de ville inte Linus så efter cirka 1 timme så åkte vi hem,för jag var trött och han med men innan vi stack hem så fick de bli lite mat.

   
Klicka för större bilder :)

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0