Happy day is the best day you can remeber!

The thursday was sooo good!

Kan verkligen inte säga mer än att den dagen var verkligen underbar.
Dagen började toppen. När jag och barnen skulle sätta på oss våra kläder så säger jag till grabben att vi ska ha jacka på sig och frågar honom vilken jacka han vill ha och han säger att han skulle gå upp och hämta en.. Så jag följer efter honom och han ser en jacka som ligger i samma rum som dem har sina kläder i, vilket resulterar i att han vill ha den.! Jag hjälper honom att sätta på honom den och han säger att de är den bästa jackan han har och han bara älskar den! WOHO jag fick på honom en jacka utan bekymmer idag, underbart helt klart!

När vi var på väg till dagis för att lämna tjejen så säger grabben till mig att han inte ska gråta något mera, för att han har gjort de nu i veckan för att han inte har velat ha jackan på sig. Och när jag lämnade honom i skolan så var han glad. Så det var en nöjd och belåten Angelica som lämnade skolan och jag visste ärligt att jag skulle få hämta en glad kille från skolan sedan med.

När jag var på väg hem ifrån skolan så ser jag en man i en taxi bil som sitter med handlar i ena handen och tränar medan han gör, tyckte verkligen de såg roligt ut! Efter jag såg det så gick jag med ett leende på läpparna för ofta man tränar i taxi bilen medans man kör, haha.  Aja väl hemma i huset hade jag mycket att styra med, tvätta,städa undan lite, och jaa vänta på att våran mat leverans skulle komma så jag kunde plockan in den i kylen och lite. Blev ännu en liten tupplur i soffan, vilket alltid är så skönt!

När jag hämtade grabben så hade jag ingen jacka och jag kan lova er att de fick jag höra! Han ser först inte att jag inte har någon jacka på mig men efter ett tag säger han till mig att jag inte har någon jacka och att jag kommer bli sjuk. Tror att de jag och hans mamma pratade om kvällen innan verkligen fastnade. För vi berättade de att om man inte har någon jacka på sig så blir man sjuk och får besöka doktorn. Men han var inte glad på mig för att jag inte hade någon jacka, hmm men jag fick skylla mig själv sa han oxå! han är ju bara för söt den grabben säg om han inte är? Hur ofta är det en grabb på 3 ½ år säger så till en? hmm inte ofta skulle jag tro.

Medans vi väntade på att klockan skulle gå så vi kunde hämta tjejen på dagis så tog han inte av sig jackan någon gång, hmm undra om han tyckte om den? juste när han satt på toa så sa han att han hade varit ledsen i skolan och förklarade att han inte ville gå på gymnastiken. När han väl berättade detta för mig så sjunker hans huvudet, kan nog tänka mig för att de var för att han sa på morgonen att han inte skulle gråta. Han var verkligen gullig när han berättade de till mig :)
Så efter vi hade hämtat hem tjejen så tog han inte av sig jackan heller. Åh han gillar verkligen den där jackan, han tog nog inte av sig den förens vi skulle bada. Han kom fram till mig några gånger och sa att han verkligen gillade jackan och sa sedan att han skulle sova med den, haha. När vi åt och bara var vi så var båda barnen verkligen underbara, dem busade och lekte med mig hela tiden. Hade verkligen inte en lugn minut med dem små livet, men antar att det är så det sak vara!
Min värdmammas mamma och bror kom även idag och det var roligt att träffa hennes mamma och bror måste jag säga! 

För min del blev de en lugn och skön kväll framför tv och en svensk tidigt se och hör! Fick även äta lite svenskt godis, för vissa så har jag inte saknat de riktigt eller jo bara lakrits, för de är min favorit! Fattar verkligen inte vaför inte engelska människor inte äter de, men men.

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0