Höstlov för grabben

Detta innebär att det är långa arbetsdagar för mig!
Morgonen började i alla falla tt jag vaknade av att jag hörde grabben skrika klockan 6 på morgnen var dock inte lika glad över det plus att jag visste inte riktigt när jag var tvungen att gå upp men hade mina små aningar att jag var tvungen att gå upp tidigt för att det är de jag brukar göra. Men jag kände verkligen inte för att jobba denna dag på grund av att jag hade varit så trött dagen innan och vaknade så tidigt! Men allt löser sig alltid när de är första dagen på ett lov så får man göra det man känner för, så är det när man är med mig.

Så vad gjorde vi denna dag?
Hmm kommer jag ens ihåg det, klart jag gör det var ju bara igår!

Först så kollade vi på tv och sedan frukost och lämna tjejen på dagis. När grabben och jag kom hem så lekte vi lite och sedan så skulle jag se om han ville sova eller inte så vi kollade på en film och han kollade igenom hela filmen utan att somna, trodde verkligen han skulle somna men nej nej inte alls! så då beslöt jag oss för att leka lite mera och sedan göra lite mat dock så ville han inte ha mat när jag väl hade gjort den men jag åt och han sa till mig att han var trött så jag bestämde att vi kunde kolla lite på film och om han inte somnar inom en viss tid så skulle jag stänga av och vi skulle gå ut och leka i lekparken! vilket det blev för han somnade inte. Vi var i lekparken ungefär 3 timmar och han hade det verkligen toppen roligt och jag satt på en bänk och hade de mysigt i solen. Runt 15.30 tiden så hämtade vi hem tjejen för att leka och bysa lite! Min värdmamma kom hem runt 17 så jag slutade ganska skapligt, vilket var toppen!

Skulle nämligen in mot queenswat för att träffa matilda för att jag inte gjorde de i söndag på grund av att hennes flyg var försenat. Så jag duschade och gjorde mig i ordning för att sedan åka in och möta upp henne och berätta om min tid här i London, kan knappt fatta att de var 8 veckor sedan jag flyttade hit på torsdag! Men hur eller hur så berättade jag för henne hur en dag ser ut och hur jag har det allmänt här i lilla London, haha. Jag uppskattade verkligen min tid med henne, visst den var inte lång men den var underbar! Skrattade en del och fick en bamse kram äntligen lite svenska kramar från en hemmifrån som står en närmre! Hon hade även köpt med sig lite godis (lakrits) och tuggumin till mig, snacka om att jag blev jätte glad när hon berättade att hon hade köpt de :D för jag vet att hon inte är den som minns allt och det var inte därför jag ville träffa henne heller, det var bara ett plus i kanten! Så jag bara njöt av tiden med henne jag fick här i London :) Men som tur är så kommer hon nog till våren och hälsar på och då ska jag visa henne runt lite :)

Så även denna kväll var jag hemma runt tolv och det regnade dock när jag skulle åka hem så de var mindre kul, men hade en underbar dag med grabben och en underbar kväll med en fin fin vän =D

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer
Postat av: Madelene

Men hahah tack syrran då;) kändes bara så fel när man köper en flaska cola i oktober och på den vinkar tomten glatt:P haha saknar dig och älskar dig<3

2011-10-26 @ 00:35:10
URL: http://exellentmagics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0