I just Love England

Hatar morgonen som mest när jag har sovit som sämst. Har även när det regnar på natten och jag vaknar av det och kan inte sova vidare utan att ligga och tänka på vädret. Fast upp kom jag utan problem i alla fall, vilket alltid är toppen. Väl uppe så märker jag att inga barn är vakna? konstig känsla, men kul att få ta upp dem själv vilket inte händer ofta. Dock så vaknade tjejen av sig själv så var bara att springa upp och ta henne och sedan en liten stund efter så kommer grabben ner. Tråkigt nog så insåg grabben ganska fort att de var jag som var där och inte mamma och pappa, så han blev ledsen. Fast det gick bra ganska fort, så jag satte på barnen kläder och sedan gick vi ner och kollade emil, åt frukost och kollade på emil igen. Att gå till dagis och skolan gick även toppen.

Fick även sällskap hem från skolan av min tyska kompis Nadja som bor i närheten. När jag kom hem så fick det bli att bara mysa för mig själv, vilket jag gjorde hela dagen tills jag skulle hämta grabben vid tre. Satt även och funderade ut vad vi skulle äta, men kom på att vi kunde äta cykling i ugnen och coscos till. Maten blev uppskattad och dem gillade det.
 När jag och grabben hade egen tid bara han och jag så hände de en ganska rolig sak idag, haha! Det var såhär att när han satt på toa så börjar jag fundera på om han var klar eller inte för jag hörde inget. När jag öppnar dörren till toan så sitter en glad liten pojk med hela toa rullen upp rullad, haha. Kunde verkligen inte sluta skratta samtidigt som jag var lite arg för så gör man inte. Till svar så fick jag: jag ville bara ha den rullad på ett annat vis. Snacka om att alla dagar är inte lika dana, vissa är bättre än andra och denna dag var verkligen skoj!
Natta barnen kan oxå vara väldigt olika från gång till gång, denna gång så säger grabben ännu en gång att han inte är trött och vill ligga i min säng men jag sa om du ligger kvar i din säng och väntar tills jag har lagt din syster så kommer jag sen. Väl tillbaka efter att ha lagt henne så ligger han helt stilla och sover i sin säng, underbar känsla det är när man har rätt!

Har kollat på tv ikväll och har sätt modern family, glee och house underbara serier enligt mig :)
Ligger även i sängen och kollar på tv ännu och de är house som nyss började. I morgon blir de även att vara ledig fram till typ tolv eller något liknande och sedan blir de att jobba och efter man har gjort det blir det att gå ut och umgås med Emelie som dock slutar åtta men de löser sig :)

Sitter även med ett packet Maltesers :D



Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0