Lördag den 1 oktober

Lördag morgon och man kom hem vid cirka 4 på morgonen after en oförglömlig kväll men min kära vän emelie och min tyska vän Nadja. Kan verkligen säga hur mycket som helst om den kvällen men vet inte om jag vill att alla ni ska få veta så jag väntar nog med att skriva ner vad som hände! Hur eller hur så bestämde jag och emelie oss för att hon skulle sova hos mig mitt i natten utan att jag hade sagt något? nej jag vet det var kanske inte det bästa, men ville inte heller sätta henne på en buss eller tåg hem själv mitt på morgonen så det fick bli så. Har ju ändå en sådan stor säng så vi delade.

När vi väl vaknade sedan så fick de bli att gå ut och äta lite frukost / lunchm,haha. Efter det blev de att gå upp till Hampstead och kolla på allt folk och bara njuta av det varma vädre som vi även hade den dagen. Så där satt vi en timme eller något när vi väl bestämde oss för att gå och lägga oss i parken. Dumma som vi är en lördag så köper vi INTE med oss något alls till parken vilket var riktigt dumt! Där satt vi i parken i strålande soool och kollade på alla andra som åt och hade de bra.. Aja vi gick i alla fall efter 3 timmar i parken ivägen till Hampstead igen för att käka denna gång och det blev pizza,mums!

På kvällen så fick det bli att vara barnvakt fast jag inte skulle ha varit det egentligen men jag erbjöd mig tanke på att jag ändå inte hade något planerat. Hade det mysigt med grabben och bara njöt av att vara hemma. När han skulle sova så frågade jag honom om han skulle sova i mammas och pappas säng eller sin egna, då säger han att han vill sova i min säng. Underbar den grabben är :)
 Ibland känns de underbart att inte ha något planerat och i slut ändan så blir de att vara hemma. Somnade väldigt tidigt den kvällen i alla fall.

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0