Måndag

Var bara att ställa klockan på 6 igen för att gå upp vid 6.30!
Barnen var vakna så var bara att titta på tv en stund innan vi åt frukost och sedan klä på oss.. Runt 7.50 var det dax att gå till dagis för att lämna tjejen och sedan tog jag och Killen bussen för att åka till skolan.

När jag kom hem så fick de bli lite städande för jag visste att städerskan skulle komma och sen så la jag in lite kläder i tvättmaskinen. Lite tv tittande hann jag självklart med oxå och att somna framför tv.n verkar vara min grej, haha.

Blev i alla fall att hämta grabben och tjejen och båda var glada över att jag kom och hämtade, blir så glad över det :) Denna kväll blev det även jag som la barnen till sängs och det gick fint fint som det brukar göra.

Skulle nog vilja säga över lag att dagen har varit en slapp dag.

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0