Måndagar är alltid slödagar

Som sagt var klockan ställd på 6 och jag var vaken vid den tiden men visst det kändes inte som att jag hade sovit så jätte bra men det var bara att kliva upp för jobbet kallade! Ibland måste jag verkligen säga att det är TOPPEN att bo i samma hus och ta hand om barnen på samma gång för då kan man vara lite slö på morgonen..
Självklart blev det att kolla på Emil i lönneberga på morgonen och sedan klä på grabben lite kläder för oftast är tjejen alltid färdig, för mamman gör iordning henne.

Väl hemma igen efter lite uppdrag och så vidare så var jag bara så slö så jag satte mig vid datorn en sväng och sedan så la jag mig i soffan och somnade i cirka 1-2 timmar vilket var underbart, tanke på att jag ej hade sovit så värst bra innan. Så där låg jag när städerskan kom innanför dörren då jag insåg att jag borde nog göra mig iordning för att hämta grabben, tiden går så fort ibland.

Efter att hämtat båda barnen så blev de en massa bus och lek med bilarna i köket och självklart blev de att laga mat. Så idag åt vi pasta med parmesane ost eller hur de stavas, fast gott är det och enkelt. När jag väl skulle bada barnen var dem enormt trött så fick bli ett kort bad och sedan sitta och mysa framför tv.n med deras mjölk dem dricker om kvällarna.
Har även fått hem lite mat idag så nu kan jag bestämma vad vi ska äta några kvällar i rad, vilket jag tycker är svårt för man vet aldrig vad barnen tycker om! Att laga mat är alltid en utmaning till barn man vet inte äter så värst mycket om dem aldrig har smakat det innan.
Nej nu måste jag ta och sova för klockan är ställd på 6 i morgon bitti igen.. Hoppas jag kan sova bättre inatt så jag är pigg i morgon. För i morgon blir det att möta upp Emelie och sofie och kanske någon mera men det får vi se i morgon. Hoppas även att jag hinner duscha innan jag ska möta dem annars får jag göra det på kvällen eller något..
Aja god natt på er där ute i vilka världen.

Vet även att jag har lovat er bilder men blogg.se verkar ha problem! så jag försöker göra mitt bästa men ska lägga upp lite flera på min facebook istället, tanke på att det går bättre där :)

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0