Räven..

Lördag och jag hade inte mycket planerat mer än att jag skulle åka till Westfield köpcentrum för att handla lite, men jag kom inte hem med så mycket därifrån.. Hmm som vanligt när de gäller mig, hittar aldrig något när jag är ute och handlar något. Fast jag fick med mig örhängen, en väska och nagellack hem så lite nöjd blev jag.

Innan jag skulle dit så hände de något märkligt. Det var så att jag var tvungen att gå på toa innan jag skulle gå. När jag väl går in på toan längst ner så möts min syn av en räv? Nej inte inne i toan! men vi har ett fönster och precis utan för det har vi ett litet skjul som vi har lite allt möjligt i, hur eller hur så låg han där uppe och hade det väldigt bra. Han såg inte mig men jag blev lite smått chockad och tog genast fram kameran för att ta kort på den. Trodde aldrig att man skulle få se en räv så pass nära och absolut inte här i London! Så ja det var en bra märklig syn.

Jag och Emelie var nog där i några timmar och sedan visste vi inte vart vi skulle ta oss men efter cirka 2 timmars tänke tid så fick det bli att åka till Camden och ta något och dricka och kolla på bio. Den filmen vi ville se gick dock inte i Camden så vi fick självklart åka till en annan Odeon. Filmen vi skulle se heter footlose, underbar film men trodde den skulle ha varit bättre så jag blev lite besviken. Efter filmen bar det hem för oss båda två, var väldigt trött när jag satte mig på bussen men när jag väl la mig i sängen hemma så var jag inte trött längre, fattar de inte riktigt? Efter många vridningar i sängen så somnade jag äntligen, fast de tog sin lilla tid.

Söndag

Tänkte att jag skriver söndagen här oxå för det hände absolut ingenting för mig denna dag..
Mer än att jag och Emelie hade bestämt att vi skulle gå på museum och vet ni vad det var nog det tråkigaste jag har gjort och de tyckte hon med. Så jag förstår inte riktigt vad jag betalade för men men så är det ibland men nu vet vi att vi inte ska gå på museum någon mera någon och inte på sånt som kostar för de kan vi lägga pengarna på annat!
Efter museumet så fick det bli att äta på subway och sedan åka hem. Kände mig väldigt trött och sliten och vet ej varför egentligen för vi gjorde ju ändå inte så mycket under helgen? Fast helgerna för mig är alltid så att jag bara vill vara och sova, haha eller inte. Vill att de ska hända saker men man får skylla sig själv sen att man är trött på måndagen när den väl kommer.

En bild på lilla räven ska ni även få se men blogg.se vill inte att jag ska ladda upp några bilder...


Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0