Silly Angelica

Glömde helt bort att skriva ett inlägg igår, vet ej varför men hade så mycket annat för mig.

Så här kommer ett inlätt :)
Klockan var ställd på 6 denna morgon med, vilket var lättare. Det vara bara att kliva upp och gå ner för att hjälpa till med barnen runt halv sju. Allt går oftast toppen på morgonen, men när mamman ska gå så blir grabben alltid så ledsen. Vilket är lite jobbigt ibland faktiskt men bara några minuter efter så är han glad igen, så allt löser sig men inte kul i dem minuterna. Medans lill tjejen alltid är glad och kollar på Emil i lönneberga på morgonen och så har hon även sina dokor som sitter bredvid henne. Efter vi hade kollat på Emil så blev de att äta lite frukost eller i alla fall grabben, för lill tjejen får frukost på dagis.
Efter frukosten var det dax att sätta på sin kläderna för att bege sig av till dagis och skolan. Varje dag jag lämnar dem så har jag gjort så att vi måste göra high five innan vi går utanför dörren och barnen kommer oftast ihåg de :) Om det är någon dag jag glömmer det så påminner grabben mig om det, haha.
Juste när vi skulle gå så hade jag öven lagt hans väska i vagnen för han skulle åka scooter sa han men innan vi gick utanför dörren så sa han, men silly angelica man ska ju ha väskan på sig! haha då menar han alltså att han skulle ha sin egna väska på sig.Vilket han oftast säger att han inte vill ha, men han hade den på sig hela vägen till skolan, så jag var riktigt glad :)

Runt 11 så skulle jag träffa Emelie och en ny tjej som heter Sofie vi skulle mötas i Camden för en fika och lite promenad. Hon var jätte trevlig och snäll :) Så jag lämnade nog dem två runt halv två för att be ge mig hem för att göra lite sysslor hemma och sedan så var nästan klockan så mycket så jag var tvungen att gå till skolan för att hämta grabben.

Till middag så blev det Lax i ugn och pasta till barnen och jag gjorde potatis, paprika,lök och morötter i ugnen. Vilket blev super gott och min värdmamma tyckte om det väldigt mycket, hon sa även att hon tyckte jag skulle göra om det flera gånger :)

På kvällen så fick det bli att prata med min mamma på skype en sväng och sedan blev de att prata med min bästa kille kompis mamma och så får jag ju inte glömma att jag pratade med min stora syster Jackie :)
Tycker det verkligen är kul att prata med dem någon gång ibland och inse att dem är verkligen bäst!

Efter alla samtalen blev det att sova dock kunde jag inte somna som jag har haft problem med nu i några dagar, vet ej varför men lite irriterande är det allt!



Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0