sleeep time on the day...

Kylig morgon mer än vanligt..
Hade en het discussion med grabben i morse om att han måste ha jacka på sig fast han vägrar. Någon som har tips på hur jag ska få honom att ta på sig jackan säg till mig i sånt fall! För vi pratar om detta varje morgon och han vägrar helt enkelt att ha jacka på sig..  Fast till slut är det alltid jag som vinner men dock en ledsen kille, vilket aldrig är kul.
Fast något som är lite roligt är så fort han ser någon som han känner så slutar han att vara ledsen, suck undra varför? kanske för att bevisa att han inte är så liten och att han faktiskt inte är ledsen över något.. Aja hur eller hur så löser det sig alltid, för jag kommer oftast på något annat att göra!

Efter jag hade lämnat mina små busfrön till barn så blev det att ta sig en runda till två olika gym igen, haha. Jag ger då verkligen inte upp mina gym, men ni ska få höra en sak.. Jag tror jag har hittat ett som verkar bra och det ligger cirka 40 min gå tid ifrån där jag bor och cirka 20 min ifrån min grabbs skola så jag tror jag kommer köra på det alternativet men ska kolla upp ett till alternativ sedan ska jag bestämma mig om jag vill ha detta eller inte! för sedan har jag nog totalt kolla upp 8 gym. Så jag tror nog det borde räcka för att göra mitt beslut! Och jag kan lova er att detta är verkligen inte ett lätt val man gör, haha.
När jag kom hem efter min promenad så somnade jag som en stock i sängen när jag kollade på tv och sov nästan 1,5 timma det tar på krafterna och vara ute och gå i det friska! Men var mycket piggare efter jag hade ätit lite lunch och hämtat grabben.

Tog även en ny runda hem ifrån skolan och den uppskattades för det var nästan inga uppförs backar hem. Vad man kan göra en kille så glad över att inte åka någon uppförs backe, nästan bara nerförs backar.

Har även insett att jag vill framkalla lite bilder och sätta upp på mina väggar så jag kan kolla på er där hemma och minnas allt bra med er! För jag saknar er vissa stunder faktiskt fast ni kanske inte tror de. Plus att ni betyder verkligen enormt, och ännu ett tack för alla som stöttar mig i alla lägen och ett TACK till er som läser min blogg. Det är kul att se att de är så pass många som läser den.. Och jag som trodde att ingen skulle göra de. Så jag är super nöjd över mig själv för att jag är här och vågade göra det!

Ta hand om er där ute och om ni vill göra något, våga göra det oxå!
Sitt inte bara där och fundera och tänka utan gör det ni känner för =)

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0