Söndag den 2 oktober

Slappdag eller nja..
Blev att gå upp vid nio, min kropp tyckte jag hade sovit tillräckligt!
Så fick bli att bara ta det lugnt på morgonen fram tills dess att jag skulle möta upp min tyska kompis Nadja vid 1.
Mötte upp henne och gick sedan till Camden för att ta bussen där vidare mot oxford street för att kolla in julshoppen och bara njuta av dagen och kolla i affärer. Vi mötte även upp Emelie. När vi väl hade varit i affärerna så fick det bli att gå till parken för att avnjuta den fina dagen. Idag var vi även så kloka så vi köpte med oss fika till parken! så vi köpte med oss lite vin, mat, popcorn och så mycket mera. Underbart var det och vi satt där nog i 2 timmar och bara njöt och hade det allmänt trevligt. Vi tog bussen hem runt 17, när jag väl var hemma så var jag verkligen dunder trött. Förstår inte varför man kan vara så trött av att inte göra något? Fast egentligen så gör jag ju massor tanke på att jag går hur mycket som helst.!
Känns oftast som att man tar och går istället för bussen tanke på oftast tar bussen längre tid än vad det tar för en att gå till ett ställe.. Plus att bussen stannar efter typ bara några meter, vilket ibland är väldigt irriterande.

Aja väl hemma så blev det väldigt lugnt. Hur trött som helst men hade lovat att jag skulle prata med min lille bror och hans mamma så det fick bli ett samtal till dem där hemma i Sverige! Vi pratade nästan i 1 timma vilket var jätte kul. Älskar verkligen min familj, även fast vi är väldigt spridda. Ni alla betyder enormt mycket för mig och det är även skönt att få prata med er alla ibland. Jag vet att vi inte ses så ofta men ni alla betyder mycket för mig!

Blev även en tidigt kväll tanke på att klockan stod på 6 för min värdmamma skulle åka till jobbet tidigare. Så runt halv sju var jag tvungen att vara nere och vara klar! vilket känds väldigt tidigt! Men allt går bara man vill =)

Over and Out!
Från bruden i London
//Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0