Söndag och Linus åker hem och tiden ställs om

Snacka om att det var en tuff Söndag, var inte alls så som den brukar vara men tur att de alltid blir bra till slut.

Först så var den största frågan vad klockan var när man vaknade haha, tanke på att Linus skulle åka hem idag så spelade det stor roll annars så brukar de ju inte spela någon roll. När vi väl visste vad klockan var så gick det bra men jag var allt väldigt seg måste jag säga. Gick upp och fixade mig lite och sedan vid 6.20-6.30 var de bara att sätta sig i bilen för att åka och lämna Linus vid tågstationen och vi fick även med oss tjejen och värdpappan och jag så klart. De som var lite roligt var allt att min värdpappa inte riktigt visste vart vi skulle åka, fast alt löser sig när man kolla på mobilen toppen vett ni. Så vi hittade dit men allt var lite konstigt på platsen men gick toppen till slut så jag hjälpte linus med biljetten och allt som han behövde hjälp med och sedan sa jag hej då när tåget kom. Kändes väldigt konstigt att säga hej då måste jag säga, plus att dagarna gick väldigt fort nu när han var här.

När vi kom hem igen efter att lämna honom så blev det frukost med familjen och efter det fick jag och la mig för jag var riktigt trött. Dock så gjorde jag ju så mycket annat som att sitta vid datorn och tv.n. Fast till slut så la jag mig ner och somnade väldigt fort, sov i en timma det var underbart ska ni veta. Tog en snabb dusch och sedan gick jag och träffade min vän Nadja för att äta lite engelsk frukost och dricka lite kaffe. Sedan bestämde vi oss för att vi skulle köpa lite mat och gå hem till mig och mysa framför tv.n. Vi kollade på en film och sedan lagade vi mat, efter maten så kollade vi på en film och åt popcorn mums.

Så denna helg har verkligen varit underbar ska ni veta, det är en helg jag kommer att minnas länge. Är väldigt glad över att Linus kom och besökte mig för jag behövde någon som verkligen känner mig och man kan prata lite med som vet vad man menar :) Sverige besök kan nog vara det bästa och om några veckor så kommer min kära far hit, vilker kommer bli jätte kul :)

Hoppas ni hade en lika underbar helg som mig.
Får ju inte glömma bort att jag och nadja hade en mysig söndags middag med tända ljus och lite blommor och våran lilla hund, haha. Och mycket skratt hade vi på kvällen må ja lova er.!
Klicka för större bild.
 

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0