Tisdag idag igen..

Att vakna av att dem arbetar näst intill vårat hus är så underbart.... eller inte hatar verkligen att man inte kan få sova ut när man väl kan! För dem väcker ju inte en sådär varje gång man har sov morgon inte? hmm jo det är precis det dem gör, men snart är dem nog klara och jag kan få njuta av min sovmorgon!

Efter min goa frulle så fick det bli att gå en runda ner till Camden för att kolla in tre olika gym, hmm nej jag tröttnar inte på att kolla in dem olika! För jag ger bara inte upp för att hitta en som jag trivs och som är bra.

Så idag var jag nog ute på en runda på ungefär 2,5 timma och jag var helt slut när jag kom hem för att äta lunch. Kom hem runt 1 och åt lite lunch och sedan somnade jag näst in till i soffan, vilket var jätte skönt men visste dock att jag skulle gå och hämta grabben efter en bra stund.. Frös som bara den gjorde jag med men måste vara för att jag var helt slut i kroppen efter att bara ha gått.

Jag och grabben skulle gå hem för vi skulle gå förbi affären idag för vi behövde lite hem, duktig som han är hjälper han mig i affären och väljer bröd som vi ska ha, lägger även upp varorna till mig så jag kunde scanna dem och sedan betala :) Ibland har barnen sida goooda sidor!
Vi kunde inte stanna hemma länge när vi väl kom hem för vi hade tagit så lång tid på oss idag så det var nästan så pass inpå när vi brukar gå och hämta tjejen på dagis.
Har nästan aldrig något att säga om tjejen men de är för att hon är så extremt söööt och gör aldrig något hon är alltid så snäll och rar :) visst hon kan ha sina onda sidor men de är sällan.
När vi kom hem så erbjöd jag dem båda två att kolla på tv lite och då börjar självklart grabben att reta sin lilla syster, hmm inte förvånad alls. Så jag beslöt efter ett tag att ingen av dem fick kolla på tv och då blev grabben inte glad.. Fast han får skylla sig själv när han inte är snäll och så märkte jag även på honom att han började bli trött.. Till middag så åt vi kyckling och pommes, mums de var gått ska jag säga er =D

Så ikväll har jag suttit på mitt rum och försökt läsa min bok för jag vill kunna börja på min engelska bok som jag ska läsa och har lånat av min värdmamma! Boken som jag har lånat heter The Help och det finns en film som kommer komma ut snart vet ej när men jag börjar läsa den så får jag helt enkelt se den på bio och sen fortsätta läsa boken så får jag helt enkelt se om jag tycker den är bra eller inte. Hoppas den är lika bra som jag har sett på film snuttarna när man sitter på bio!

Lägger mig nu ner i sängen för att njuta av att jag snart är klar med boken och att jag ska upp tidigt i morgon för att lämna två små barn och sedan gå och kolla in två olika gym! Just fick ju även en gratis gång på ett gym i morgon om jag ville.. men känns inte som jag känner för det tanke på att jag kommer inte välja det gymmet, det var alldeles för dyrt och väldigt litet för min smak. Så jag struntar nog i det, fast vore ju snällt om jag ringde och sa de? fast de är ju bara och säga att jag tappade bort lappen? aja vi får se hur jag gör men låter som de sista jag skrev.!

Tänkte även lägga upp lite bilder någon dag fram över så ni får se lite vad jag gör :)
Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0