Tisdag och det vart lekdag

Fixa och dona föra att ha nästan allt klart innan vi gick och lämnade tjejen på dagis!
För efter det så skulle vi bara gå hem en liten snabbis för att sedan gå vidare till grabbens kompis för att leka. Jag trodde bara att vi skulle vara där någon timme eller något men istället blev de ifrån 9.30-15.30 ungefär haha. Men jag hade de trevligt så jag sa inte ifrån och hans nany sa att det var kul att ha någon att prata med och umgås med vilket var super kul att höra :)

Så vi blev bjudna på lunch och snacks, så jag förstår att grabben inte ville gå hem när jag frågade honom. Och killarna lekte verkligen toppen när dem väl började leka med varandra. För först är det alltid så att barnen leker med sig själva innan dem inser att dem faktiskt har en kompis som dem kan leka med. Så ja när dem väl lekte så bråkade dem inte eller något, vilket var så skönt att dem var vänner hela tiden! Plus att de var inte bara barnen som var nöjda och glada det var även jag och nanyn :)
När vi skulle gå hem så valde dem att följa med oss på en liten promenad medans det ändå var upperhåll. Det roliga var det att första gången jag sa att vi skulle gå så började de regna, haha och sedan så fick vi vänta lite för att de skulle sluta regna så vi kunde gå. Vi gick förbi ankorna och sedan till affären och raka vägen till dagis för att hämta tjejen upp.

Hemma med båda barnen så lekte, lagade mat och bara tog de lugnt och så kom föräldrarna hem!
Och jag satt på mitt rum och bara njöt av en lugn och skön kväll bara för mig själv, satt även och tuggade i mig lite svenskt godis mums!

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0