Turist grejer en lördag 2011-10-29

Lördag

Sovmorgon men dock inte för min del för jag har så svårt att sova länge men 11 gick vi upp..Jag åt frukost och Linus drack kaffe och tog en cigg. Sedan gjorde vi oss iordning för att åka och göra London osäkert.

Det första vi kolla läget vid var leicester square,buckingham palace,trafelsquer, big ben, aqvarium och the london dungeon. Så jaa man kan verkligen säga att vi var på alla turist ställerna idag, men hoppas Linus gillade det!
För jag hade det väldigt roligt och trevligt med honom. Lite tråkigt bara att dagarna går väldigt fort.!
Vi var inne i aqvariumet i cirka 2 timmar skulle jag nog kunna tänka mig och när vi väl hade gått klart där så åkte vi till London dungeon.

Får jag ju inte glömma bort att säga att vi fick stå i kön till the london dungeon i cirka 2 timmar innan vi kom in och väl där inne så tog det cirka 90 min. Jag hade fått för mig att de skulle vara jätte läskigt men jag ska säga er att jag blev bara rädd en gång. Trodde verkligen att jag skulle bli rädd mycket mera än vad jag blev men nej nej de blev jag inte. Fast som sagt det är verkligen ingen dum idé att åka dit. Men åk aldrig dit på hallowen för det är derast mest upptagna dag på året tydligen, haha därför vi fick stå i kö så länge. Fast det var helt klart värt det, för jag hade det kul där inne fast de inte var så skrämmande.

Vi var nog hemma runt 22-23 någon gång och båda var helt slut efter en toppen dag och kväll. Vilket blev lite tv tittande och pratande och sedan somnade vi nog ganska fort båda två.

Klicka på bilderna så blir dem större!

                     


Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0