28 grader

Och nej jag klagar då inte!
Har verkligen varit en toppen dag idag. Var även ledig idag fast egentligen var de ju inte meningen men mamman behövde inte min hjälp idag så jag fick göra vad jag ville.
Vilket var jätte skönt så jag gick till parken för att läsa lite och lägga mig i solen. Så där låg jag i värmen och bara njöt av livet, att få den känslan var inte svårt idag.. När jag låg där på gräset så tänkte jag på så mycket fast ändå inte, haha så svårt att förklara. Så idag har jag bara haft en dag för mig själv och det kan verkligen behövas ibland..

Så ja idag har jag inte mycket att säga faktiskt, förutom att det har varit en toppen dag med bra väder och en lugn dag.! 

För övrigt så sitter jag och väntar på min kompis Emelie för vi ska ut med min tyska kompis och hennes tre kompisar sedan vid tio, vilket jag tycker låter lite sent? men men de blir nog bra :) Så jag väntar på min fin fina vän Emelie för att sitta hemma hos mig och tjata lite och sedan gå och möta min tyska kompis och sedan gå och möta dem andra :) Har även tagit mig en vanlig kopparbergs cider, helt sjukt men sant!

Så nu säger jag väl hej då och ha en underbar kväll/helg om jag inte skriver mera förens söndag, men vi får helt enkelt se.

Over and Out!
Från bruden i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0