Ängel......

Ett inlägg för min fina vän som jag saknar enormt mycket.
Förstår fortfarande inte att du är borta..
Satt nyss och kollade på en massa bilder på dig på Facebook och alla berörde mig så väl. Saknade till dig är enorm, tänk om du ändå fanns kvar vid livet! Vill ju så gärna träffa dig igen när jag kommer hem, men de kan jag inte! Hade även velat att du skulle komma hit och kolla hur jag har de i London. När jag skriver detta lyssnar jag på "Kapten röd- saknade vänner", tårarna rinner ner från kinderna och jag försöker få kontakt med dig men det är för långt.

Men du ska verkligen veta att du är enormt saknad, det är väldigt tungt att ha mist dig. Jag är glad att jag åkte till din grav samma vecka som jag åkte, och pratade med dig. Fast det var tungt, jag satte mig ner bredvid dig och pratade om vad som helst. Gillade dock inte känslan av att vara där men samtidigt var det skönt!

Saknar dig vännen, vi ses sen när jag är redo!

Puss från din vän här nere på jorden<3

Du kommer alltid finnas kvar i mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0