barnpassning åt andra barn

Fredagen blev att jobba från morgonen tills tre ungefär.
Så jag tog killen till skolan och sedan fick jag och tjejen lite egen tid med varandra, ja självklart var hon ju med hela tiden. Fick för mig att jag skulle gå med barnen och jag kan säga att gå med en vagn med två barn i och i uppförsbacke är inte det bästa! Snacka om att jag var trött efter det, haha.
Jag och lill tjejen tog oss till en park för att leka lite och när jag väl märkte att hon var för trött för att busa mera där så fick de bli att gå en sväng så hon somnade. Runt 11.20 var jag tvungen att röra mig mot skolan för att hämta grabben igen. Idag var han väldigt glad och faktiskt inte så trött men halvvägs hem så somnar han i vagnen så jo lite trött tror jag allt att han var :)
Väl hemma blev de att laga lite mat vilket blev korvstroganoff med cocos, haha. Men konstigt nog var det riktigt gott. Grabben ville inte ha detta heller men efter ett tag så säger han att de lukar gott och tar sig en bit, säger då till mig : mums det smakade ju gott! haha härlig unge. Sedan blev det en massa bus med bilarna och i tjejens kök. När mamman kom hem runt 3 så fick jag sluta och tog det bara lugnt, men fick för mig att åka in till Camden en sväng för att min tröja hade gått sönder som jag hade köpt för ett par dagar sedan. Och jag vill ha en ny, för den kunde ju inte bara gå sönder så fort? aja hur eller hur så gick det jätte bra att byta =) blev även några andra köp, inge märkvärdigt.

Innan jag skulle gå till mitt extra jobb på kvällen får jag höra att mina värdbarn hade frågade mamman om dem inte kunde äta korvstroganoffen till middag, snacka om att jag blev glad. Plus att jag fick en puss och kram av grabben innan jag gick oxå, så jag var verkligen jätte glad när jag gick hemifrån. 

För det var så att jag skulle få sitta barnvakt åt min värdfamiljs kompis barn, som var i nästan samma ålder som mina värdbarn. Så jag skulle sitta ifrån halv sju tills dem kom hem vilket blev runt elva. Pappan i den familjen följde även med mig hem till dörren vilket var jätte snällt, och fick ännu en gång beröm över min engelska. Så det ända jag gjorde hos dem var att kolla på tv, så det var lätta pengar. För det var så att dom gick och la dem i sängen innan dem åkte.
Så när jag väl kom hem blev de att lägga sig för jag var lite små trött.!

Over and Out!
 Bilder ja juste vi kör på ett inlägg med bara bilder när jag har lagt upp angående lördagen och söndagen med!

Kramar från bruden i London!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0