Bio

Söndagar är bara för härliga, kan inte sluta älska dem!
Om jag ska vara riktigt ärlig så har inte jag gjort ett PISS idag eller jo en sak, jag har ju varit på bio och den började vid 15.30..
Filmen jag kollade på heter Crazy, stupid, love. Filmen var verkligen jätte bra, så den rekomenderar jag verkligen för folk som gillar Komedi. Se trailern och ni kommer tycka den är toppen!

Så ja det var väl ungefär de jag hade att säga.. För jag har verkligen inte gjort mycket idag, känns som tiden bara har sprungit iväg vilket känns bra ibland men ändå inte.

Nej nu ska jag läsa lite och sedan sova för ska upp tidigt i morgon för att göra barnen iordning till skolan och dagis! Så kvart i sju ska jag vara klar och vara nere för att kunna ta barnen när mamman och pappan åker till jobbet..

Ska även ta mig en promenad i morgon efter jag har lämnat dem och även ska jag till banken och fråga dem en sak!
Så god natt och sov gott. Ska verkligen försöka göra min blogg helt klart denna vecka och även lägga ut lite nya bilder! Känns som jag har så mycket annat att tänka på än de ibland. Ska göra mitt bästa kan inte lova något!

Over and Out!
Från den upptagna Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0