Camden träff med au pairer

Härlig sovmorgon det är när man vet att man inte ska upp för att leka med barnen eller göra några speciella sysslor.
Blev en träff i Camden Town idag med alla tjejer som kunde komma från au pair förmedlingen. Vilket var hela 16 stycken tror jag, super mysigt litet gäng! Vi delade på oss och gick skilda vägar och sen möttes vi när vi skulle äta lunch. Och sedan blev vi splittrade igen, fast de gjorde inget för man gick där på marknaden och bara kollade på allt som fanns! Jag och Emelie tog oss en runda för oss själva, för vi visste vart vi ville gå :P  Tanke på att vi hade varit där i onsdags så blev de att gå tillbaka till en affär där vi inte fick vara inne för vi hade kaffe med oss, men vi såg ingen skylt att vi inte fick ha med oss de in? Hur eller hur så hittade jag ett par byxor där och sedan var vi inne på HM och handlade lite. Hittade rea stället ;) så det blev inhandlat en klänning och en shorta och ett skärp, hur snyggt som helst! Handlade ju även en jacka på marknaden hur snygg som helst, en skinnjacka. Prutade ner den 10 pund så jag betalade 35 pund vilket var ett väldigt bra pris ! Så jag är verkligen super nöjd över mina köp jag har gjort. Blev även en hel del coca cola drickande.

Var nog hemma vid 5, dock mådde jag verkligen inte bra. Mådde illa och hade ont i magen, jag tror de var maten jag åt på dagen på marknaden som jag blev dålig av. Men de gick aldrig så långt att jag spydde men jag kunde knappt röra mig för så fort jag gjorde det så gjorde det jätte ont i magen och jag började bara må mer och mer illa! Så det blev att ligga nera och kolla på film och sen blev de en ganska tidig kväll. Så jag var inte alls avis på dem andra tjejerna som var ute på roligheter! inte när jag mådde så i alla fall. Fast jag har ju liksom hur många helger som helst kvar här i London så jag har inget att oroa mig för!

Ni kan allt få se lite bilder idag ifrån Camden dagen :)
Sådär varmt hade vi igår :D

Over and Out!
Från en brud i London
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0