Dålig dag

Mådde fortfarande inte bra igår, så fick bli att gå upp vid sju som vanligt och hjälpa till med barnen, bhövde inte följa med till dagis idag så jag gick upp och la mig igen för att försöka bli bättre i min mage! Vaknade runt halv elva och kände mig lite bättre men så fort jag reste mig upp så gjorde de ont igen. Visste verkligen inte vart jag skulle ta vägen för jag hade så ont. Men jag hade sysslor jag hade sagt att jag kunde göra så jag gick ner och tog lite te och sedan tvättade jag barnens leksaks bilar så alla baskilusker försvann.
Efter de blev de att försöka laga lite mat så fick bli kyckling och pasta, vilket var enkelt och snabbt eller nej snabbt var de då inte. Eller rättare sagt de kändes som att de tog en evighet!  Städerskan kom runt två och då gick jag och la mig en stund för att se om jag kunde bli lite piggare när jag skulle hämta barnen vid halv fem.
Vaknade och kände mig mycket bättre men inte helt bra, men jag gick och hämtade barnen och hade de fullt upp så jag orkade inte tänka på magen min! Blev inte mycket till middag heller, för jag fick inte i mig mycket. Blev en massa lek och bus med barnen och även lite bad. Fick även den stora äran att försöka natta barnen innan "mamma" kom hem. Vilket gick väldigt bra grabben sov när "mamma" kom hem men inte lill tjejen men hon gjorde det nästan, men hon tog över så gick jag ner och kollade på tv.

Så denna dag hände de inte allt för mycket tanke på att jag fortfarande inte mådde bra! gick även och la mig ganska tidigt så det är därför jag skriver detta inlägg idag! men ikväll ska det komma ett inlägg om ni har tur ;)

Juste jag får ju inte glömma bort att skriva det att den 23 OKTOBER så ska jag se BRUNO MARS här i London :D snacka om kul, jag och en annan au pair ska dit.! Åh hoppas att han är lika bra live som i vanligt fall! Annars blir jag allt besviken.

Over and Out!
Sjuklingen.....
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0