Dålig uppdatering!

Jo tack jag vet! men vet ni vad, jag har faktiskt mycket att göra ibland ;)

Hur eller hur så var det en lång dag i igår och jag hade det toppen!
Först och främst så var jag och hämtade grabben vid 12 och vi gick hem. För mig tar de cirka 15-20 min att gå hem men med honom tog det nog kanske 1 timma men då stannade vi i affären plus att han mådde inte så jätte bra så han var inte allt för glad. När vi väl var hemma så blev de att göra mat och sen mysa ner oss i soffan för att vila lite. Gick inte så bra så vi gick upp och lekte med bilarna. Sedan så blev de inte så jätte mycket mera innan vi skulle hämta upp lill tjejen på dagis. Där möter man upp en glad och mysig liten tös, hur kul som helst att hämta henne när hon alltid är så glad.

Väl hemma blev de mat och lek och lite film och sedan kom pappan hem i huset.
En vän till mig som heter Klara frågade om jag ville följa med till kyrkan så jag väntade på henne medans jag bytte om och gjorde lite. Sedan när hon var klar och jag så körde min värdpappa hos med barnen till Svenska kyrkan vilket var jätte snällt.
Jag tyckte verkligen det är pinsamt att komma in i ett rum fullt med människor och man känner sig ut tittad, visst så var det inte i detta fall men de kunde ha varit så ;) Hur eller hur så blev de att fika lite där, vilket blev kladdkaka och kanelbulle i svenskt stuk! MUMMS.. När kyrkan stängde blev de att gå över till puben som ligger snett imot. Där blev de att ta en cider i mitt fall men dem flesta tog öl. Kul hade jag i alla fall med alla au pair tjejerna.!
Hur eller hur så var jag nog hemma runt tolv och då hade jag även med mig hem en kaviar och knäckebröd, mummmmms.  Juste jag skulle även gå upp vid 6 på morgonen för att ta hand om barnen, jag skulle lämna dem!

Over and Out!
Från den nuvarande london Bruden Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0