Fika

Dagen började med att jag fick sovmorgon, snacka om bortskämd på en torsdag ;) Fast det var för att "mamman" skulle ta barnen till dagis och jag kunde då sova. Tur i oturen var att min mobil inte ringde på morgonen ifall jag hade varit tvungen att gå upp, plus att jag hade sovit jätte dåligt under natten. Så sovmorgonen var väldigt skön trotts allt. Städerskan kom även tidigare än vad hon skulle så jag hann inte plockan udan derekt innan hon kom, vilket gick super bra ändå!

Hade bestämt mig redan dagen innan att jag inte skulle göra så värst mycket igår för jag hade varit ute och gått i flera timmar dagarna innan så tyckte det räckte. Men jag hade bestämt med tre andra tjejer att fika här i mitt område, eller ja vårat område. Vilket var super mysigt,plus att en av tjejerna fyllde år. Efter fikat så skilde vi oss åt nästan i alla fall två av dem gick åt ett håll och Emelie och jag gick till parken som ligger här i närheten och kollade läget, super trevligt! Dock var det väldigt jobbigt att gå alla uppförs backar som finns i parken. När vi väl hade gått hela parken så följde jag henne en liten bit till tåget eller tunnelbanan minns dock aldrig vilket som är vilket, haha men jag lär mig nog snart. Sedan gick jag hem och gjorde lite sysslor och hämtade upp barnen vid 16.30 som vanligt. Barnen var lika glada som dem har varit alla dagar jag har hämtat dem, kunde även bada dem idag. Jag känner mig så himla glad när jag har två barn som vill göra saker med mig när jag frågar dem!

Senare på kvällen vaknade lilla grabben med högfeber, usch gillar verkligen inte när barn får feber dem bara gråter och vet inte vart dem ska ta vägen. Han fick lite medicin, så vi hoppas de ska bli bättre.

Det hände nog inte så jätte mycket mer igår, inte vad jag minns i alla fall!
Inga bilder idag, sorry ;)

Over and Out!
// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0