Fin Fina söndag!

Glöm inte bort att jag har skrivit ett inlägg här under oxå från igår!

Fick sovmorgon och jag älskar verkligen de ordet, det fäster mig så dant. Visste jag sover väl inte egentligen så länge men ändå det räcker och blir över!
Hade bestämt att jag skulle träffa Emelie för att fortsätta min resa med cykeln som våra kompisar ;)
Vet ni vad idag var det då inget regn när vi började, det var solsken, underbart!
Så gick iväg och skulle ta bussen runt 11.20 men väl framme där så står de att bussen kommer inte förens om 15 min så jag tänkte jag börjar väl gå min väg mot Camden. Fast jag hann då inte så värst långt innan jag börjar se en annan man spring för att han ser bussen komma bakom mig? ja de låter konstigt men asså inte bakom ja ni fattar nog ;) Så när jag väl insåg att de är den bussen jag kunde ta till Camden så börjar jag med springa haha, ville ju så gärna ta bussen istället för att gå hela vägen. Till slut kom jag i alla fall fram för att möta upp Emelie och jag kom före henne vilket jag inte trodde! Så vi tog våra stora ben och gick mot cyklarna som vi skulle ha för att kunna ta en liten tur idag med. Väl framme vid cyklarna så var de bara att göra så som mannen hade sagt till oss att göra, från igår! Allt gick toppen faktiskt, så vi bestämde oss för att vi skulle ner runt Big ben och lite idag igen. Så idag virrade vi då inte helt omkring som igår, fast visst vi frågade en gång och han visade oss lite fel väg, men men så är det väl ibland? för att vi förkortade ner de hela. Fast fram kom vi och det tog inte alls så lång tid. Plus att de var alltid jag som fick cykla först, undra om Emelie tycker jag är bra som ledare eller om de är för att jag vågar köra hur som helst? Och nej jag kör inte i rött och sånt, de skulle jag då inte göra ;) Haha men hon har bra koll på mig där bak! 

Så idag var vi vid Camden,Piccadilly circus, Leicester square, China town och något ställe mera men dem minns jag inte riktigt. När vi väl hittade till Piccadilly så fick de bli att lämna cyklarna och gå en sväng och kolla lite. Vi åt även på KFC vilket var underbart gått,de är nog en mat man kan äta flera dagar i rad, mums! Vi blev inte allt för lång variga i Piccadilly för vi eller rättare sagt jag hade ju bestämt att vi skulle cykla hem. Så vi gick tillbaka och tog nya cyklar och började cykla hem. Jag tycker verkligen vi är duktiga för vi hittade hem utan problem. Väl framme i Camden blev de att ta en kaffe och sedan åka hem, snacka om att jag var trött när jag kom hem. Hemma så möts jag av att min värdpappas mamma och bror är här, tror hans familj är här varje söndag och äter middag. Visste det gör inte mig något men igår ville jag bara hem och sätta på mig mjukis kläder och bara mysa, fast de blev de sedan efter dem hade åkt hem. Och jag satte mig här och fixade med bilderna lite och skrev ett inlägg på bloggen och sedan gick jag ner och kollade på tv, satte mig sedan här igen för att kolla lite och så tänkte jag skriva detta inlägg men var för trött så fick bli nu istället.
Så jag hoppas verkligen ni har haft en toppen helg =)

Klicka på alla bilder så blir dem större!                           Emelie och jag!
           

                 Han skulle ta sig igenom ett tennis rack!
     


Over and Out!
Från lilla Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0